Waar dient die hendel voor???
-
- Gebruiker
Waar dient die hendel voor???
Volgende vraag over mijn nieuwe "15e hands" eend...
Ik heb een 2cv6 Special uit 86... naast mijn choke zit een hendel waarvan het nut mijn even ontgaat....
Mijn eerste gok is dat die dient voor het openen van de motorkap....
Gok ik dit goed of dient dit ergens anders voor....
Zoals je wel leest, ik heb er geen verstand Alle tips zijn welkom
Ik heb een 2cv6 Special uit 86... naast mijn choke zit een hendel waarvan het nut mijn even ontgaat....
Mijn eerste gok is dat die dient voor het openen van de motorkap....
Gok ik dit goed of dient dit ergens anders voor....
Zoals je wel leest, ik heb er geen verstand Alle tips zijn welkom
Laatst gewijzigd door LosPoppelos op zo 24 aug, 2008 08:02, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
is een klepje van je verwarming voor boven de raam ontwaseming.
of beneden voor je voeten .
hiervoor kan je best rijden en dan testen voelen aan de sleuf voor je raam.
en dan aan het hendeltje trekken .
niet rijdend aan je voeten liggen voelen het is het zelfde bakje voor boven als beneden dus niet gevaarlijk doen .
of beneden voor je voeten .
hiervoor kan je best rijden en dan testen voelen aan de sleuf voor je raam.
en dan aan het hendeltje trekken .
niet rijdend aan je voeten liggen voelen het is het zelfde bakje voor boven als beneden dus niet gevaarlijk doen .
see you when you see me
-
- Moderator
Dun stangetje met zwart kunststof bolletje: regelaar voor verwarming. Uitgetrokken is ruitontwaseming, ingedrukt is 'voetenverwarming', halverwwege is beiden.
Vierkante staaf met soort wandelstokhandvat = handrem.
HIERO vind je een instructieboekje met antwoorden op dit soort vragen.
Vierkante staaf met soort wandelstokhandvat = handrem.
HIERO vind je een instructieboekje met antwoorden op dit soort vragen.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Gebruiker
Heel erg bedankt voor de hulp. Weet nu dus zonder twijfel waar mijn mysterieuze hendel voor dient. Zal de plaatjes van het boekje downloaden en er ff een PDF van bouwen voor anderen leden.. Lijkt mij een goed plan
Nogmaals bedankt.
Ow en de handrem was mij wel in 1 keer duidelijk... moet nog wel wennen aan het schakelen. eerste paar stoplichten... toch de achteruit in plaats van zijn 1e versnelling te pakken
Nogmaals bedankt.
Ow en de handrem was mij wel in 1 keer duidelijk... moet nog wel wennen aan het schakelen. eerste paar stoplichten... toch de achteruit in plaats van zijn 1e versnelling te pakken
-
- Moderator
Dat ís een goed plan.LosPoppelos schreef: Zal de plaatjes van het boekje downloaden en er ff een PDF van bouwen voor anderen leden.. Lijkt mij een goed plan
Als je dan één van de moderators een link naar die pdf mailt via PM, zetten we die link ook in bovenstaand topic. Hendig!
En dat schakelen, over een paar dagen heb je moeite met schakelen in een 'echte' auto..
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ook bij het openen van de moderne autodeur ben je dan de klink kwijt. Spreek uit ervaring. Maar helaas op een gegeven moment ben je eraan gewend.the Nosepicker schreef:En dat schakelen, over een paar dagen heb je moeite met schakelen in een 'echte' auto..
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Gebruiker
In ieder geval heb ik al meer lol gehad van mijn eend dan verwacht..... Is inderdaad een aparte beleving om mee te rijden.
PDF van 2CV Handleiding
Zal eens kijken of ik gaatje kan vinden in mijn planning om ook de handleiding te restaureren iedereen restaureert zijn auto wel, maar wie zorgt er voor de handleiding?
PDF van 2CV Handleiding
Zal eens kijken of ik gaatje kan vinden in mijn planning om ook de handleiding te restaureren iedereen restaureert zijn auto wel, maar wie zorgt er voor de handleiding?
-
- Moderator
- VintageSpeed
- Beginner
Link is dood, heeft iemand hem nog in .pfd?LosPoppelos schreef:In ieder geval heb ik al meer lol gehad van mijn eend dan verwacht..... Is inderdaad een aparte beleving om mee te rijden.
PDF van 2CV Handleiding
waar dient die hendel voor
Ik heb hier nog een instructieboekje liggen dat helemaal heel is, en waar de nietjes uit zijn. Ideaal om fotokopie te maken en Schiedam is niet al te ver van Vlaardingen....
Een scanner heb ik niet, dus digitaliseren gaat me niet lukken.
Een scanner heb ik niet, dus digitaliseren gaat me niet lukken.