Gemiddelde beroep van een eendenrijder
- Gerard2cv
- Super eendkenner
- Berichten: 2885
- Lid geworden op: za 22 mar, 2003 10:57
- Locatie: Hongarije
Hallo Green Duckman.
Mijn ervaring is juist.blijf in kleine garages,Je wordt vanzelf het manusje van alles en
zeker niet onmisbaar,Het contact met de klanten,want je werk is toch mensen gelukkig
te maken en dat gaat in een kleine garage veel prettiger.Je kan alles sneller naar je eigen
hand zetten.en als de baas goed verdien,wordt jij er niet minder van.Toen ik alleen werkte lag mijn salaris altijd ver boven de CAO,want ik wist precies wat er elke maand
verdiend werd.In een groot bedrijf word je eerder een nummer en wordt de CAO veel
meer nageleeft.Zelfs nu ik in de WAO zit,heb ik nog geluk aan mijn laatste salaris.
Mijn ervaring is juist.blijf in kleine garages,Je wordt vanzelf het manusje van alles en
zeker niet onmisbaar,Het contact met de klanten,want je werk is toch mensen gelukkig
te maken en dat gaat in een kleine garage veel prettiger.Je kan alles sneller naar je eigen
hand zetten.en als de baas goed verdien,wordt jij er niet minder van.Toen ik alleen werkte lag mijn salaris altijd ver boven de CAO,want ik wist precies wat er elke maand
verdiend werd.In een groot bedrijf word je eerder een nummer en wordt de CAO veel
meer nageleeft.Zelfs nu ik in de WAO zit,heb ik nog geluk aan mijn laatste salaris.
Het is alweer ff geleden dat ik op dit draadje keek, dus vandaar de late reactie, maar de "tuut tuut" van het bedrijf waar ik heb gewerkt heeft helemaal niks met de tuftufclub te maken. Tuut tuut was of is, dat weet ik niet, de reclameslogan van de toko die kantoorartikelen en weet ik veel wat nog meer verkoopt. Ik reed daar in een v*&o 108d die niet vooruit te branden was, en anders in een sp%&*ter die helemaal als dikke P**p ging. Dus te hard rijden zat er zeker niet in. Alleen maar fout parkeren in het centrum van grote steden, maar dat kon soms niet anders. Al met al een leuke tijd gehad, maar blij dat ik daar weg bencatscit schreef: ik werk in de IT branch en rij op dit moment elke dag 200km met een ami 8 (met originele motor) a 110km/h
niet al die it gasten zijn van die "snelle" jongens...
De tuftuf club is wat mij betreft heel erg fout, net als een radar detector!
Je moet gewoon niet te hard rijden, doe je dit wel moet je de consequenties dragen als de vent die je bent (of niet natuurlijk).
-
- Beginner
- Berichten: 9
- Lid geworden op: za 22 mei, 2004 10:44
- Locatie: Borne
Voor mijn gevoel neig ik ook meer naar de sociale hoek. Ik werk in ieder geval met en voor mensen.
Ik werk als bedrijfsfysiotherapeut, beroepskeuzeadviseur en loopbaanbegeleider in de reintegratiebranche.
In het kort betekent dat ongeveer dat ik onderzoek doe naar belasting van werk en hoe dat te verminderen is, naar de belastbaarheid van mensen en hoe dat te vergroten is en naar de mogelijkheden van mensen en wat daar voor beroep bij past, en vervolgens probeer ik ze te helpen om in dat beroep aan het werk te komen en dat lukt ook nog vaak.
Maar dat laatste doe ik niet alleen, ieder zijn vak.
Frits
Ik werk als bedrijfsfysiotherapeut, beroepskeuzeadviseur en loopbaanbegeleider in de reintegratiebranche.
In het kort betekent dat ongeveer dat ik onderzoek doe naar belasting van werk en hoe dat te verminderen is, naar de belastbaarheid van mensen en hoe dat te vergroten is en naar de mogelijkheden van mensen en wat daar voor beroep bij past, en vervolgens probeer ik ze te helpen om in dat beroep aan het werk te komen en dat lukt ook nog vaak.
Maar dat laatste doe ik niet alleen, ieder zijn vak.
Frits
Tja, tijd voor een updatetje hier. Ergens staat hier nog dat ik bij een bedrijfje werk dat loonstroken maakt en ik daar de helpdesk doe.
Dat was tot begin deze maand. Volgende week vrijdag vertrek ik met de boot naar Ierland om daar een jaartje bij Xerox op de nederlandse helpdesk te gaan werken.
De eend gaat mee, maar blijft daar helaas niet.
Maar ja, het internet is toch zo'n heerlijke wereld dat het niet uitmaakt waar je zit.
Daniel
Dat was tot begin deze maand. Volgende week vrijdag vertrek ik met de boot naar Ierland om daar een jaartje bij Xerox op de nederlandse helpdesk te gaan werken.
De eend gaat mee, maar blijft daar helaas niet.
Maar ja, het internet is toch zo'n heerlijke wereld dat het niet uitmaakt waar je zit.
Daniel
Die blauwe platen zijn een 'License to drive slow.'
Al je antwoorden op je vragen
Al je antwoorden op je vragen
omdat als ik drie maanden in ierland woon ik verplicht ben om met ierse platen rond te rijden. Als ik dat zou doen, betekent dat ik bij terugkomst langs de RDW moet om weer nederlandse platen te krijgen....
Daniel
Daniel
Die blauwe platen zijn een 'License to drive slow.'
Al je antwoorden op je vragen
Al je antwoorden op je vragen
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Berichten: 1712
- Lid geworden op: zo 30 mar, 2003 13:58
- Locatie: Ergens in't midden
- Contacteer:
En die NL-platen kan je niet gewoon even opzij leggen en volgend jaar weer terugschroeven? Is Europa al zo aan elkaar gelinkt dat dit niet meer kan?TheSeend schreef:omdat als ik drie maanden in ierland woon ik verplicht ben om met ierse platen rond te rijden. Als ik dat zou doen, betekent dat ik bij terugkomst langs de RDW moet om weer nederlandse platen te krijgen....
Daniel
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Nee, want ik moet hem dan exporteren uit nederland en importeren in ierland.
Daniel
Daniel
Die blauwe platen zijn een 'License to drive slow.'
Al je antwoorden op je vragen
Al je antwoorden op je vragen
Hoezo? Er zit een perfect chassis uit 1970 onder...
Daniel
Daniel
Die blauwe platen zijn een 'License to drive slow.'
Al je antwoorden op je vragen
Al je antwoorden op je vragen