Nog mooie foto's van jouw voiture?
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Rochefort (B)
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Vanavond eens wezen kijken naar de zonsondergang bij het ijsselmeer:
Ontdek dat er flink wat vuil op mijn beeldsensor zit Maar snel schoon laten maken....
Ontdek dat er flink wat vuil op mijn beeldsensor zit Maar snel schoon laten maken....
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Mooi weer, dus dak open, en een stukkie rijden. “Stop to smell the flowers” zoals ze dat zo mooi in het Engels kunnen zeggen. Met andere woorden, cruisen en zo nu en dan de leuke dingen eens bekijken.
Onderweg, een plek waar de zonnenbloemen in bloei staan, een plek waar vroeger een grote loods, een huis en een manege stonden, en nu moeten er dure huizen komen. Een rondje gereden, neergezet, foto’s gemaakt, en eend weg laten zakken in zachte klei. Bodem op de grond, en daar sta je dan. Bart maar gebeld, die heeft de Polo er achter gezet, en we konden weer verder.
Staat er ook nog ergens onderweg een mooie F430. Vriendelijke man (vroeger ook nog een eend gehad, ik heb maar niet gezegd dat ik vroeger ook een Ferarrie heb gehad…….) en ik was van harte welkom om wat foto’s te maken. Wel leuk vond ik.
Dan nog de nog steeds in rap tempo uitdijende maasvlakte. Ook daar weer een mooi plekje gevonden met “vangrail”.
Meer pix op mijn site
Greatnix Spookeend
Onderweg, een plek waar de zonnenbloemen in bloei staan, een plek waar vroeger een grote loods, een huis en een manege stonden, en nu moeten er dure huizen komen. Een rondje gereden, neergezet, foto’s gemaakt, en eend weg laten zakken in zachte klei. Bodem op de grond, en daar sta je dan. Bart maar gebeld, die heeft de Polo er achter gezet, en we konden weer verder.
Staat er ook nog ergens onderweg een mooie F430. Vriendelijke man (vroeger ook nog een eend gehad, ik heb maar niet gezegd dat ik vroeger ook een Ferarrie heb gehad…….) en ik was van harte welkom om wat foto’s te maken. Wel leuk vond ik.
Dan nog de nog steeds in rap tempo uitdijende maasvlakte. Ook daar weer een mooi plekje gevonden met “vangrail”.
Meer pix op mijn site
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
Thanks, 't zijn zeker plaatjesJesper schreef: Mooi plaatje.
@ Joe, rijdt jouw tante in een rode?
on topic
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
-
- Veelvuldig poster