De Grote Beurt
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dat is echt zonde van de auto! Ik ga een brief sturen of ze daarvoor beter geen andere eend kunnen gebruiken. Bij mij in de loods staat een geschikt exemplaar.
Of laat ze maar beter de auto's nemen op onderstaande foto's:
Daar is toch elke hulp al voor te laat dus dan maakt DGB ook niet meer uit.
Maar Suzanne de Jong mag best bij mij in de loods zo komen:
Of voor op vakantie: (niet verkeerd)
Of laat ze maar beter de auto's nemen op onderstaande foto's:
Daar is toch elke hulp al voor te laat dus dan maakt DGB ook niet meer uit.
Maar Suzanne de Jong mag best bij mij in de loods zo komen:
Of voor op vakantie: (niet verkeerd)
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
kijk hier maar ff, staat net wat meer uitleg over de gebruikte onderdelen en van iemand die um al gezien heeft
http://abskitcarforum.actieforum.com/ge ... k-t121.htm
http://abskitcarforum.actieforum.com/ge ... k-t121.htm
J B
just drive like you stole it
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ok, foutje
dan wordt het ff inloggen/registreren (voor degene die het intressant vinden) want om nu een heel draadje over te copieren is ook nogal wat of niet!!
maar ff een klein stukje
het is een 2cv4 en ze willen er mee naar dubai. en ze hebben bij ABS m7 boutjes gehaald en peter ervan is er een xtje gaan kijken
en de laatste reactie in het draadje van peter is
dan wordt het ff inloggen/registreren (voor degene die het intressant vinden) want om nu een heel draadje over te copieren is ook nogal wat of niet!!
maar ff een klein stukje
het is een 2cv4 en ze willen er mee naar dubai. en ze hebben bij ABS m7 boutjes gehaald en peter ervan is er een xtje gaan kijken
en de laatste reactie in het draadje van peter is
Ja, als ze het zo gaan doen als ze nu willen, gaan ze zeker in de problemen komen.
Dus idd handig om nog even contact te leggen.
J B
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
En als je 't niet erg vindt mogen de gewone forumleden nu ook 'even' tegen 't beleid in posten? Nee, verwijder de link van dat niet nader te noemen bedrijf maar, want de auto is nu ook gewoon te zien via 't kit car forum.Punky schreef:Het is even tegen onze beleid in, maar kijk eens op Dus verwijderd
Wat de auto betreft: ik zal mijn mening maar voor mezelf houden.
-
- Regelmatige poster
die met die mercedes grille is hem ook nietsupercees schreef:ik krijg het hele verhaal te zien als ik op die link klik, plus foto eindresultaat, niet echt fraai, soort mercedes grille en dubbele koplampen...
peter is inderdaad gaan kijken maar mag ook niets vertellen
dus maar afwachten maar ik geloof nooit dat die eend er van gaat opknappen helaas
gr gerard
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Mensen de donkerblauwe met Mercedes grille is van het eerste seizoen van DGB en was voorheen een rode met achterschade. Erg oud nieuws dus. Deze keer gaat het over de beige 2cv4. Zoals ook al gezegd is met foto in de eerste post van dit topic.
Op het kitcarforum en de link naar de site van DGB, wordt nog niks gezegd over deze nieuwe sahara eend.
Op het kitcarforum en de link naar de site van DGB, wordt nog niks gezegd over deze nieuwe sahara eend.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Moderator
Die eend met Merc. grille is de eend die ik in de Efteling zag. En die auto was géén positieve reclame voor DGB en voor de sponsor van het programma. (een grote schadehersteller)
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Wij stonden er toen vlak bij met onze eend, zeker niet de mooiste anders had hij wel de verkiezing gewonnen.the Nosepicker schreef:Die eend met Merc. grille is de eend die ik in de Efteling zag. En die auto was géén positieve reclame voor DGB en voor de sponsor van het programma. (een grote schadehersteller)
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Als je het verhaal op de DGB site leest, zie je al snel dat het over het eerste seizoen gaat.supercees schreef:dat zegt dus alleen iets over de beginsituatie, niets over het resultaat .Punky schreef: Deze keer gaat het over de beige 2cv4. Zoals ook al gezegd is met foto in de eerste post van dit topic.
maar goed, we zullen het wel zien.
PuNk RoCK LosEr