Gespot!
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Vandaag: Rond kwart over op de N201 bij de brandweerkazerne bij Hoofddorp een licht blauwe AMI8 met haast.
Rond 5 uur op de hoofdweg in Hoofddorp centrum vlakbij het winkelcentrum een witte eend.
Gisteren op de hoofdweg in Hoofddorp centrum vlakbij het winkelcentrum witte eend met kenteken: XL-25-FF met 2 grote extra lampen op de bumper. Niet dezelfde als vandaag.
Af en toe rijdt er ook een rode 2cv over de hoofdweg in Hoofddorp centrum.
Rond 5 uur op de hoofdweg in Hoofddorp centrum vlakbij het winkelcentrum een witte eend.
Gisteren op de hoofdweg in Hoofddorp centrum vlakbij het winkelcentrum witte eend met kenteken: XL-25-FF met 2 grote extra lampen op de bumper. Niet dezelfde als vandaag.
Af en toe rijdt er ook een rode 2cv over de hoofdweg in Hoofddorp centrum.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
-
- Regelmatige poster
Ik was 't niet ( de mijne staat bij de APK, duimen dus ....) maar ik denk dat ik deze vanavond ook heb gezien op de parkeerplaats achter het Kruidvat in Veghel, met vierkante koplampen? NT-78-TK. Heb een foto op m'n telefoon, maar krijg 'm niet zo snel eraf .Punky schreef:Om 16:00 in Veghel Geparkeerd bij de Leijgraaf een rode eend met open dak.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Gisteren in Amsterdam-Oost een volbeladen Acadiane:
http://www.glimeend.nl/auto/albums/2CV/photo535.html
http://www.glimeend.nl/auto/albums/2CV/photo535.html
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
-
- Moderator
Cool!
Zondag op de ring van Antwerpen: een geheel gepaintbrushte (blauwe) eend, met wat Hawaii taferelen als ik het zo vlug goed gezien heb.
@Joe, een bekende uit het Antwerpse?
Zondag op de ring van Antwerpen: een geheel gepaintbrushte (blauwe) eend, met wat Hawaii taferelen als ik het zo vlug goed gezien heb.
@Joe, een bekende uit het Antwerpse?
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
texels eendje
[quote="OnsEendje2"]Op texel een paar eenden gespot:
weet je dat er Texel een aardbeienboer woont en werkt die ook eendjes verhuurt? Het verhuurbedrijf heet ook iets met de Grote Aardbei.
Moet er ergens nog een foto van hebben en een artikel dat in een vakblad voor de groente heeft gestaan.
weet je dat er Texel een aardbeienboer woont en werkt die ook eendjes verhuurt? Het verhuurbedrijf heet ook iets met de Grote Aardbei.
Moet er ergens nog een foto van hebben en een artikel dat in een vakblad voor de groente heeft gestaan.
met eendige groeten,
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
Vandaag in Almere over de Gooimeerdijk-West rijdend vanaf het Meerveld een zwarte eend met gele koplampen.
Ik durfde niet te zwaaien, zat in een veel te foute V#lksw%gen C@rr&d0
Ik durfde niet te zwaaien, zat in een veel te foute V#lksw%gen C@rr&d0
Groene 2cv6 Club 18 november '81
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.