Ik meen bij mijn Dyane wat roest te bespeuren op de rand van de achterruit onder het rubber. Ik heb geen zin om de ruit er uit te halen en denk eraan om het rubber zowel binnen en buiten wat weg te buigen en er RX5 in te laten lopen. Denken jullie dat deze aktie enig kans van slagen heeft om het roest te stoppen? Of moet ik de ruit en rubber er uit halen en alles onder het rubber goed aanpakken.
Hoe haal je de ruit er uit?
Tricky Roestbehandeling
-
- Veelvuldig poster
met een 30 30 tegel
rx5 vertraagt het en zal ook wel wat stopen
en als je voor de rat look gaat gooie oplosing
ruit er uit halen doe je aan de binnen zeiden de ruber naar de ruit toe te buigen en dan tegen de ruit naar buiten
doe dit niet te hard en met regelmaat verplaatsen van druk
en rond om
zo zou hij er uit moetten gaan
draag wel hand schoennen niet die latex gevallen
dit voor als je door de ruit gaat
rx5 vertraagt het en zal ook wel wat stopen
en als je voor de rat look gaat gooie oplosing
ruit er uit halen doe je aan de binnen zeiden de ruber naar de ruit toe te buigen en dan tegen de ruit naar buiten
doe dit niet te hard en met regelmaat verplaatsen van druk
en rond om
zo zou hij er uit moetten gaan
draag wel hand schoennen niet die latex gevallen
dit voor als je door de ruit gaat
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Re: Tricky Roestbehandeling
Ik zou de ruit er zeker uithalen. Je zit met roest omdat er langs het rubber water in je frame sijpelt, verwijder je het rubber niet dan kun je het frame niet degelijk invetten zodat het een beetje waterdicht wordt. Als je al met gaatjes onder je rubber zit zou ik 't zeker doen, want dan stroomt het water in je kofferdeksel en gaat het van binnenuit rotten. Een goed kofferdeksel van een Dyane is behoorlijk zeldzaam, probeer dit exemplaar dus een beetje bij te houden. (lassen)
Roest: da's het moment dat je auto om aandacht vraagt, niet om lapmiddeltjes.
Roest: da's het moment dat je auto om aandacht vraagt, niet om lapmiddeltjes.
Re: Tricky Roestbehandeling
Amen!SamClukkers schreef:Roest: da's het moment dat je auto om aandacht vraagt, niet om lapmiddeltjes.
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p