In mijn eend zit een Blaupunkt Turin M11 autoradio met zes voorkeuze-toetsen erop.....
Is er iemand die weet hoe je deze autoradio "programmeert"?
Dus hoe je die druktoetsen naar je favoriete zenders kunt laten verwijzen...
Of heeft iemand een gebruiksaanwijzing?
blaupunkt turin m11
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- André Post
- Heavy user
Dat is nog een volledig analoge radio?
Vaak is het dan met de hand afstemmen, de keuze knop uittrekken en weer indrukken.
Bij een digitale afstemming meestal zender zoeken en de keuzeknop enige tijd ingedrukt houden
Vaak is het dan met de hand afstemmen, de keuze knop uittrekken en weer indrukken.
Bij een digitale afstemming meestal zender zoeken en de keuzeknop enige tijd ingedrukt houden
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Das ook toevallig.
Zelf heb ik vorige week een Turin M16 gekocht. Ik weet niet of daar veel veel verschil tussen zit, maar bij mij zit er aan de achterkant een DIN aansluiting. Via zo'n DIN-plug kun je dan ook andere apparaten zoals een cassettespeler of mp3 speler aansluiten. Heb van de verkoper een tekening gekregen hoe het e.e.a. dan aan elkaar te 'knopen'.
Als je per ongeluk ook zo'n aansluitingsmogelijkheid op je radio hebt zitten, en er interesse in hebt, wil ik die tekening wel even naar je doormailen hoor.
Zelf heb ik vorige week een Turin M16 gekocht. Ik weet niet of daar veel veel verschil tussen zit, maar bij mij zit er aan de achterkant een DIN aansluiting. Via zo'n DIN-plug kun je dan ook andere apparaten zoals een cassettespeler of mp3 speler aansluiten. Heb van de verkoper een tekening gekregen hoe het e.e.a. dan aan elkaar te 'knopen'.
Als je per ongeluk ook zo'n aansluitingsmogelijkheid op je radio hebt zitten, en er interesse in hebt, wil ik die tekening wel even naar je doormailen hoor.
-
- Beginner
- Contacteer:
gelukt!!
Dankzij de vlotte reacties is het me nu dus gelukt om de radio op mijn eigen favoriete zenders te programmeren..... ik had al van alles geprobeerd, behalve de drukknoppen uittrekken. Te simpel voor woorden.