Hier wat foto's van deze gezellige rit!
De Ami had wel wat nukken. Bij een hete/warme motor wel direct starten en lopen, maar na 100 meter afslaan en niet meer aan de praat te krijgen.
Na wat choken ( een tip van één der aanwezige) lukte het uiteindelijk om weer weg te kunnen.
Thuis het mengsel wat rijker gesteld. Na wat testen geen problemen. Enfin, hopelijk was het dat.
http://www.flickr.com/photos/toniclight ... 282199532/
Jeroen
EEEC najaarsrit.
EEEC najaarsrit.
Ami6 Grand Confort 11/1967 73-27-EP
www.citroenami6.nl
www.citroenami6.nl
- Jeroen-citroen
- Moderator
Dat vroeg ik me ook af.
En dan te bedenken dat deze meneer 180km. heen heeft gereden om bij de start te verschijnen.
Jeroen
En dan te bedenken dat deze meneer 180km. heen heeft gereden om bij de start te verschijnen.
Jeroen
www.citroenami6.nl
www.citroenami6.nl
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
En de dag ervoor hebben we nog gezellig gekletst tijdens de meeting in Dessel (B)! 't Is een echte wereldreiziger, onze Hans.tonic schreef:En dan te bedenken dat deze meneer 180km. heen heeft gereden om bij de start te verschijnen.
Jeroen

Je hebt zo te zien weer enkele pareltjes mogen aanschouwen, Jeroen. Bedankt voor de foto's!
Sam
Een hij heeft een heleboel kennis over "Belgen".En de dag ervoor hebben we nog gezellig gekletst tijdens de meeting in Dessel (B)! 't Is een echte wereldreiziger, onze Hans.
Ik heb aan je gedacht toen ik daar liep.Bedankt voor de foto's!
De details foto's heb ik onder meer voor jouw genomen, al ken je die natuurlijk wel.
Wat mij (ons) wel opviel was dat de "Belgen" zwart rubber onder aan het zgn. driehoekje hebben. Daar heb ik dus weer geen plaatje van gemaakt.
Jeroen
www.citroenami6.nl
www.citroenami6.nl