De 17e 2cv.NL forum trofee deel 1 was verloren en terug!!
Moderator: Hanzzl69
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
We zouden hem ook kunnen behandelen als niet gevonden. In principe heb ik hem zelf weer terug gevonden nadat hij verdwenen was.
Overgens lag hij inderdaad nu wel in Drente want daar staat de boerderij!
Mijn voorstel is om hem gewoon nogmaals te verstoppenen opnieuw beginnen, er zal niemand zijn die hem niet alsnog wil opzoeken
Overgens lag hij inderdaad nu wel in Drente want daar staat de boerderij!
Mijn voorstel is om hem gewoon nogmaals te verstoppenen opnieuw beginnen, er zal niemand zijn die hem niet alsnog wil opzoeken
-
- Regelmatige poster
verstop hem maar weer ,is wel leuker voor iedereen
was jammer dat boer hem had meegenomen maar daar was weinig aan te veranderen hij is weer terug gelukkig
hij is weer terug gevonden door de verstopper die hem in eerste instantie niet heeft gevonden dus was dit de eerste keer voor flying duckman
en gevonden in drente daar woonde het boertje toch wat mij betreft mag duckman in hall of fame
heeft er al een hoop tijd in gestoken !!!!
ps de boer had hem nu verstopt ,de laatste handen aan het pakket was niet van de verstopper
gr gerard
was jammer dat boer hem had meegenomen maar daar was weinig aan te veranderen hij is weer terug gelukkig
hij is weer terug gevonden door de verstopper die hem in eerste instantie niet heeft gevonden dus was dit de eerste keer voor flying duckman
en gevonden in drente daar woonde het boertje toch wat mij betreft mag duckman in hall of fame
heeft er al een hoop tijd in gestoken !!!!
ps de boer had hem nu verstopt ,de laatste handen aan het pakket was niet van de verstopper
gr gerard
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Ook prima, we doen het zo.Rossero schreef:Beschouw hem maar gevonden door de heer flying duckman , in drenthe!
Ik zal e.e.a.aanpassen en we zijn inmiddels verder met deel 2 van de 17e trofee op
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=714 ... sc&start=0
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985