welke drempels?
nee..gewoon rustig nemen, dan is er nix aan de hand...op de foto staat ie in het gras he..dan lijkt ie nog lager dan ie is....whitewwalls zie ik niet zitten... i heb wel chrome wieldopjes gekocht...nu alleen nog de velgkleur..
de groofy deuce
-
- Veelvuldig poster
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
@ tha pip
Je bent zeker nog nooit in Kerkrade geweest. Hier heeft de gemeente echt een drempel tic. Zelfs in straten waar misschien 3 auto's komen in een dag liggen diverse drempels. En vaak ook nog van het soort dat je zelfs met een gewone eend gelanceert word. Ze zijn daar echt geschift.
Je bent zeker nog nooit in Kerkrade geweest. Hier heeft de gemeente echt een drempel tic. Zelfs in straten waar misschien 3 auto's komen in een dag liggen diverse drempels. En vaak ook nog van het soort dat je zelfs met een gewone eend gelanceert word. Ze zijn daar echt geschift.
diverse Citroens, wat anders.
ik denk dat hilversum het ook ver schopt met drempels hoor...tis alleen dat ik me daardoor niet tegen laat houden om laag te rijden... ik vind het persoonlijk heel dik staan als een eend laag ligt...dus MOET ik het doen zoiezo is het al niet verstandig om over drempels heen te schieten...dus iets langzamer kan ook nog wel