originele eendantenne
originele eendantenne
In onze 2cv6 zit de antelle op de bovenzijde van de voorruitgeplakt in de vorm van een klein zwart kastje met een altijd brandend rood lampje, daaruit steken twee 10 cm lange strookjes die als antenne dienen.
Liever zou ik graag in het bezit komen van een originele eendantenne die met een schoefje boven een van de portieren zit bevestigd. Zo was dat bij mijn eerste Eend (begin jaren 70) ook en wil dit uit nostalgische reden weer in ere herstellen. Daarnaast wil absoluut niet onnodig boren in Rosaly.
Wie weet er een adres of heeft er een die ligt te verstoffen.
Vriendelijke groet,
Ger Sevink
Liever zou ik graag in het bezit komen van een originele eendantenne die met een schoefje boven een van de portieren zit bevestigd. Zo was dat bij mijn eerste Eend (begin jaren 70) ook en wil dit uit nostalgische reden weer in ere herstellen. Daarnaast wil absoluut niet onnodig boren in Rosaly.
Wie weet er een adres of heeft er een die ligt te verstoffen.
Vriendelijke groet,
Ger Sevink
originele eendantenne
Dag Eendeke,
Dank voor jouw reactie maar ik kom niet erg goed uit de afkorting MP.
Wil je iets duidelijker voor me zijn svp.
Dank Ger
Dank voor jouw reactie maar ik kom niet erg goed uit de afkorting MP.
Wil je iets duidelijker voor me zijn svp.
Dank Ger
-
- Veelvuldig poster
eendeke bedoelt deze: http://link.marktplaats.nl/195494353 , maar dan moet je een gat boren...
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
Lees ik hier iets over antennes!
Ik ben op zoek naar een DEGELIJKE antenne die aan de zijkant gemonteerd wordt, en langs de A-stijl omhoog loop.
Voorwaarde is, dat het chroom ook chroom is en geen kunststof troep.
Heeft iemand misschien een adresje?
Groetjes, Sjoerdje...
Ik ben op zoek naar een DEGELIJKE antenne die aan de zijkant gemonteerd wordt, en langs de A-stijl omhoog loop.
Voorwaarde is, dat het chroom ook chroom is en geen kunststof troep.
Heeft iemand misschien een adresje?
Groetjes, Sjoerdje...
2CV6 CLUB '86 Grijs
2CV4 Special '76 Groen Restauratie project
2CV4 Special '76 Groen Restauratie project