De 18e 2cv.NL forum trofee is gevonden in Zuidwolde (GR)
Moderator: Hanzzl69
De 18e 2cv.NL forum trofee is gevonden in Zuidwolde (GR)
En hij is weer verstopt!!!
In dit dorpje ligt hij in ieder geval NIET:
Op basis van deze hint en wat zoekwerk is het góéde dorpje in één keer te raden. Ga de discussie met elkaar aan wat de rebus zou kunnen betekenen, schroom je niet om iedere gedachtekronkel op het forum te zetten. Beide kerken zijn belangrijk! Wanneer je een dorpje raad, leg dan ook uit waarom, anders staat hier zometeen gewoon een lijstje met alle dorpjes in Groningen
Ik hoop op deze manier de speurtocht lastiger, leuker en langer te maken!
Heel veel succes!
Robbert
In dit dorpje ligt hij in ieder geval NIET:
Op basis van deze hint en wat zoekwerk is het góéde dorpje in één keer te raden. Ga de discussie met elkaar aan wat de rebus zou kunnen betekenen, schroom je niet om iedere gedachtekronkel op het forum te zetten. Beide kerken zijn belangrijk! Wanneer je een dorpje raad, leg dan ook uit waarom, anders staat hier zometeen gewoon een lijstje met alle dorpjes in Groningen
Ik hoop op deze manier de speurtocht lastiger, leuker en langer te maken!
Heel veel succes!
Robbert
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
helaas zal er waarschijnlijk toch een lijstje komen .
omdat ik niet meteen een uitleg voor heb .
Heiligerlee.
en ik heb het moeilijk met dingen doen die mensen mij willen opdragen
heb steeds de neiging te doen van het tegenovergestelde achterstevoren omgedraaide dingen
nothing personal
omdat ik niet meteen een uitleg voor heb .
Heiligerlee.
en ik heb het moeilijk met dingen doen die mensen mij willen opdragen
heb steeds de neiging te doen van het tegenovergestelde achterstevoren omgedraaide dingen
nothing personal
see you when you see me
-
- Contacteer:
zo ....ik kap ermaar weer eens mee ...bedtijd
lekker moeilijk !
Brainstorm :Jeroen bosch ,tuin der lusten, drieluik , kerken .
Ik kan de torens nog niet vinden ,maar ik vraag mij af of die wel in groningen staan . in ieder geval niet in de plaatsen in groningen die met "kerk "in de naam.
Plaatsen met bosch zijn foxholsterbosch en froombosch.
tja .... als je meerdere kerken in je dorp hebt staan moet je wel f(v)room zijn .
Ik gok op Froombosch... maar daar ligt ie dus NIET ( Nie kerk ?)
lekker moeilijk !
Brainstorm :Jeroen bosch ,tuin der lusten, drieluik , kerken .
Ik kan de torens nog niet vinden ,maar ik vraag mij af of die wel in groningen staan . in ieder geval niet in de plaatsen in groningen die met "kerk "in de naam.
Plaatsen met bosch zijn foxholsterbosch en froombosch.
tja .... als je meerdere kerken in je dorp hebt staan moet je wel f(v)room zijn .
Ik gok op Froombosch... maar daar ligt ie dus NIET ( Nie kerk ?)
als je je sokken maar aanhoudt !
Het is een 'gewone' simpele rebus.
De tweede kerk is de kerk waarin een replica van het schilderij hangt. De eerste kerk staat in het dorpje waar de rebus naar toe leid. Dit dorpje ligt níét in groningen maar in Drenthe! Maar als je dit dorpje hebt gevonden weet je eigenlijk al bijna het dorpje in groningen waar hij verstopt ligt!
De tweede kerk is de kerk waarin een replica van het schilderij hangt. De eerste kerk staat in het dorpje waar de rebus naar toe leid. Dit dorpje ligt níét in groningen maar in Drenthe! Maar als je dit dorpje hebt gevonden weet je eigenlijk al bijna het dorpje in groningen waar hij verstopt ligt!
-
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer: