Gespot!
- Eendeke
- Veelvuldig poster
ja
okee, ik moet sporten/bewegingsonderwijs bij olympos voor school (HU) Inderdaad een beetje zonde. Ik zet mijn eend liever niet op de uithof, ben bang voor schade. Nu mag mjin andere autootje elke dag rijden. Wat doe jij daar, want heb nog geen dyane gezien?
Groetjes Eendeke
Groetjes Eendeke
-
- Veelvuldig poster
[quote="Revi"]Gisteren op de camping in Vierhouten:
psst revi: ik heb ooit een tip gekregen van een fotograaf: als je een foto maakt van een auto altijd door je knieën gaan anders wordt het een van boven af en nu een "op het nivau van de auto" +/- terhoogte van de koplampen en gril hoeft niet altijd maar in deze situatie wel
dan krijg je beter "de emotie van de auto" op de foto
(tja het is mij ook maar vertelt hoor)
psst revi: ik heb ooit een tip gekregen van een fotograaf: als je een foto maakt van een auto altijd door je knieën gaan anders wordt het een van boven af en nu een "op het nivau van de auto" +/- terhoogte van de koplampen en gril hoeft niet altijd maar in deze situatie wel
2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
Vandaar dat dakjes zo weinig op de foto worden gezet ...2cvfreak schreef: psst revi: ik heb ooit een tip gekregen van een fotograaf: als je een foto maakt van een auto altijd door je knieën gaan anders wordt het een van boven af en nu een "op het nivau van de auto" +/- terhoogte van de koplampen en gril hoeft niet altijd maar in deze situatie wel
Ik zal er eens op letten .. ik ben nu eenmaal lang!
Jippie, ik ben gespot!ENTE schreef: Dan heb ik jouw gisteravond omstreeks 19:45 gespot op de A28 . Een beige Dyane met zwarte onderkant! Volgens mij kwam je bij de Mac vandaan...
(ik ging richting Zwolle op de A28)
En nee, ik kwam niet bij de Mac vandaan, we hebben pannekoeken gegeten in Vierhouten.
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
Hé die heb ik zaterdagochtend in Harlingen-haven zien staan (toen we net met 2 minuten de vroege boot naar Terschelling hadden gemist.... ), komt misschien van een van de eilanden?siemen schreef:Vanmiddag om 3 uur
bij friesland college in leeuwarden stond een mind groene dyane op een aanhanger
yeah weer een rijdende eend........
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: