15 Nov Veiligheidsdag
- Duintje
- Moderator
- Contacteer:
15 Nov Veiligheidsdag
Laatst gewijzigd door Duintje op ma 6 okt, 2008 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Wel leuk om is heen te gaan. Bij ons was het vorig jaar een mini-meeting met 5 eenden tegelijk. (eigenlijk 3 eenden + 2 burtons)
Wie had er vorig jaar niet zo'n pech gevalletje? Ik meen dat de brug niet eend-geschikt was? Ik weet het niet meer. Maar bij de citroen garage waar ik wel is kom is een Eend een raadsel voor ze. Dat kennen ze niet meer. Maar ze willen hem wel graag bekijken. (toen was mijn burton nog een Eend)
Wie had er vorig jaar niet zo'n pech gevalletje? Ik meen dat de brug niet eend-geschikt was? Ik weet het niet meer. Maar bij de citroen garage waar ik wel is kom is een Eend een raadsel voor ze. Dat kennen ze niet meer. Maar ze willen hem wel graag bekijken. (toen was mijn burton nog een Eend)
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
ja dat was ik, slechte ervaringBasvanEerden schreef:Wel leuk om is heen te gaan. Bij ons was het vorig jaar een mini-meeting met 5 eenden tegelijk. (eigenlijk 3 eenden + 2 burtons)
maar lijkt me sterk dat elke citroen garage van die amateurs in dienst heeft
dus veel plezier