Doorsmeren fusees.. waar zitten de smeernippels?!
Doorsmeren fusees.. waar zitten de smeernippels?!
Waar zitten de smeernippels om de fusees te smeren?! En heeft iemand misschien een lijstje van alle doorsmeerpunten van de 2cv!? Alvast bedankt...
Groet Jeroen
Groet Jeroen
Citroen 2Cv4 Special '78 / Citroen C1
- Gerard2cv
- Super eendkenner
Hallo Jeroen.
1.Aan de onderkant binnen de voorwielen zitten de fusees en onderaan de
smeernippels.Het gaat het makkelijkst met een opgekrikt wiel
2 Op de aandrijfassen ter hoogte waar ze het scherm doorgaan,zoveel vet tot je de
hoes ziet bewegen.
3.De kantelmessen,dat zijn de verbindingen tussen de daagarm en de veerstangen in
het grote gat van het trekoog.
2 Op de aandrijfassen ter hoogte waar ze het scherm doorgaan,zoveel vet tot je de
hoes ziet bewegen.
3.De kantelmessen,dat zijn de verbindingen tussen de daagarm en de veerstangen in
Gerard Maas schreef:Hallo Jeroen.
hoes ziet bewegen.
Gerard, bedankt voor je snelle reactie! Groeten vanuit Limburg!
-
- Veelvuldig poster
Het probleem is dat als je de zogenaamde "cookies" verwijdert je niet automatisch meer ingelogd bent.
En dat moet eigenlijk regelmatig gebeuren omdat anders je computer vol met troep zit.
Ik heb het dan nog bijna nooit omdat je vaak via "snel antwoord" reageert en hier staat dan boven een balkje voor de gebruikersnaam. Dan weet je dat je even moet inloggen.
MVG
Frank
En dat moet eigenlijk regelmatig gebeuren omdat anders je computer vol met troep zit.
Ik heb het dan nog bijna nooit omdat je vaak via "snel antwoord" reageert en hier staat dan boven een balkje voor de gebruikersnaam. Dan weet je dat je even moet inloggen.
MVG
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Veelvuldig poster
Ik doe dat regelmatig er staat namelijk een hoop troep tussen. Het probleem is wel dat je dan even opnieuw moet inloggen, bij het citroen-forum.nl en hier.Gerard Maas schreef:Temper internet files mag je verwijderen maar als je cookies verwijderd moet je wel weten wat je doet.
Ik doe dit een keer in de week dus dit is een kleine moeite. Het kan in principe geen kwaad als je zeker weet waar je goed aan doet.
Dit verwijder ik altijd. Cookies kunnen geen kwaad als ze verwijdert worden, het is juist wel eens goed. Kijk maar eens onder internet explorer - extra - internet opties. Als je dan onder instellingen kijkt en daar dan de map weergeven aanklikt kan je het zelf zien.
En bovendien als het problemen op zou leveren kan je dit altijd nog terugdraaien met diverse recovery programma's en de welbekende systeemherstel.
Kijk anders ook eens op www.hitmanpro.nl , dit is een hele goede scanner voor spyware. Ook zit er een kleine tool bij voor antivirus.
( !! dit is niet bedoeld als irritante reclame !! )
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Moderator