De Grote Beurt
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Heavy user
dat hebben ze toch bij die garage laten doen? dan heeft ie voor dat geld misschien net een nieuwe uitlaat en een bougie gehad die garage kennende...Willem2 schreef:met kromme tenen zitten kijken. Fijn dat 't dakje open kan in de zon...
Vraag me ook af wat ze hebben laten opknappen om 'm door de apk te krijgen, 5000 eurie is best veel
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Die beugels zouden op de bumper zitten. OK die is gelukkig niet het originele materiaal, maar toch vraag ik me af of dat niet door gaat buigen / scheuren op een lekker wasbord-track.
En of de motorkap nog voldoende open kan?
Zo´n kist staat achter in mijn Land Rover, iid handig, maar past bij mij niet in de eend. Daar heb ik vier kleinere voor gekocht waar je ook op kan zitten. Die haal je er makkelijk uit en het sorteert je zooi een beetje handiger.
Eens kijken wat mijn Land Rover vrienden er van zeggen:
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=100 ... 7&t=376987
En of de motorkap nog voldoende open kan?
Zo´n kist staat achter in mijn Land Rover, iid handig, maar past bij mij niet in de eend. Daar heb ik vier kleinere voor gekocht waar je ook op kan zitten. Die haal je er makkelijk uit en het sorteert je zooi een beetje handiger.
Eens kijken wat mijn Land Rover vrienden er van zeggen:
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=100 ... 7&t=376987
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
- Jeroen-citroen
- Moderator
Ik ben ook wel benieuwd of ze nog iets aan het chassis hebben gedaan? Er werd wel gesproken over een bescherming van het carter maar hoe zit het met de benzinetank en de remleidingen op de achterdraagarmen.
De koeling lijkt mij ook niet echt verbeterd met zo'n gaasjes plaat ervoor.
Raar dat de tranenplaat in de achterruimte ook de plaats vh reservewiel afsluit, dat is een hoop verloren ruimte.
En electronica in een auto waarmee je naar Afrika gaat is mij ook een raadsel. Hebben ze digitale kaarten van Afrika??
Zijn ze al vertrokken en houden ze een site bij of horen we er niets meer van?? Ben eigenlijk wel benieuwd naar hun ervaringen.
De koeling lijkt mij ook niet echt verbeterd met zo'n gaasjes plaat ervoor.
Raar dat de tranenplaat in de achterruimte ook de plaats vh reservewiel afsluit, dat is een hoop verloren ruimte.
En electronica in een auto waarmee je naar Afrika gaat is mij ook een raadsel. Hebben ze digitale kaarten van Afrika??
Zijn ze al vertrokken en houden ze een site bij of horen we er niets meer van?? Ben eigenlijk wel benieuwd naar hun ervaringen.
-
- Addicted user
- Contacteer:
Het is heel even langs gekomen in de film, de onderkant is opgeknapt, dus waarschijnlijk zit er een nieuw chassis onder en bodemplaten. Ja als je dat bij een garage laat doen, wordt dat al snel een dure grap.Willem2 schreef:met kromme tenen zitten kijken. Fijn dat 't dakje open kan in de zon...
Vraag me ook af wat ze hebben laten opknappen om 'm door de apk te krijgen, 5000 eurie is best veel
-
- Heavy user