Ik heb het ff nagekeken maar de kleppen zijn volgens de vorige eigenaar 8000 km geleden gesteld dus daar kan het probleem best liggen, ga het eerst eens even proberen met dat scheutje diesel. Ik kan met dit weer namelijk wat moeilijk sleutelen (moet helaas buiten).
Maar als het eens een middag droog is (en ik tijd heb) ga ik ze maar stellen. (eerst ff goed lezen hoe dat moet, maar is geloof ik niet zo moeilijk).
Testen is trouwens wat moeilijk omdat het maar zelden gebeurd tot nu toe 3 keer in 800 km.
Bij 70/80 plotseling kort inhouden
-
- Veelvuldig poster
dag casonline,
Als je kleppen moet stellen wil ik je daar best bij helpen(heb het al vaak gedaan) ik woon in Voorschoten en komende zaterdag ga ik toch ook een beetje aan m'n eigen eend klussen (andere brandstofpomp). ze zeggen dat het mooi weer wordt! ja, helaas moet ik ook alles buiten doen! maar dát heeft ook wel weer z'n charme!
Het is trouwens ook verstandig om een andere condensator te monteren, ik heb gehoord dat er een slechte serie op de markt is gekomen die er inderdaat na 500- 1500 problemen gaat geven! Als je hulp nodig hebt stuur even een meeltje naar kruidenier1@zonnet.nl met je telefoonnummer, spreken we wat af om te klussen.
Groet Rusty
Als je kleppen moet stellen wil ik je daar best bij helpen(heb het al vaak gedaan) ik woon in Voorschoten en komende zaterdag ga ik toch ook een beetje aan m'n eigen eend klussen (andere brandstofpomp). ze zeggen dat het mooi weer wordt! ja, helaas moet ik ook alles buiten doen! maar dát heeft ook wel weer z'n charme!
Het is trouwens ook verstandig om een andere condensator te monteren, ik heb gehoord dat er een slechte serie op de markt is gekomen die er inderdaat na 500- 1500 problemen gaat geven! Als je hulp nodig hebt stuur even een meeltje naar kruidenier1@zonnet.nl met je telefoonnummer, spreken we wat af om te klussen.
Groet Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400