Wie zou mij zo de wielbasis een spoorbreedte van een Eend kunnen vertellen? De mijne ligt uit elkaar en ik kan op dit moment niet naar de schuur toe.
Ik meen me te herinneren van wat meetwerk dat de koets op het breedste punt 184 cm meet (tussen voor en achter portier) maar daaruit kan ik niet makkelijk een spoorbreedte afleiden...
Het is voor een bijzondere opbouw van een buizenframe waarvan ik nu alleen de computer modellen heb en een hele berg buizen welke nog in elkaar gelast moeten worden. Ik ben bezig met een project (bouw van een autorijsimulator) en het leek me een idee het chassis van een Eend te gebruiken.
Groeten,
Martijn
wielbasis en spoorbreedte?
-
- Addicted user
- Contacteer:
skidder ik hoop dat je 148 cm bedoelt en niet 184 cm
Volgens mij komt daar geen 125 mm bij op, dit is volgens mij afhankelijk van hart van de velg. De velg zelf is 4 inch, dus 10,16cm, maar spoorbreedt is toch altijd gemeten aan de buitenkant velg? Dat de auto in totaal breder is, is ook logisch door de spatborden en overige eventueel uitstekende delen.
Volgens mij komt daar geen 125 mm bij op, dit is volgens mij afhankelijk van hart van de velg. De velg zelf is 4 inch, dus 10,16cm, maar spoorbreedt is toch altijd gemeten aan de buitenkant velg? Dat de auto in totaal breder is, is ook logisch door de spatborden en overige eventueel uitstekende delen.