heej allemaal,
ik wil eigenlijk graag winterbanden voor de komende periode. maar wat zijn een beetje de opties?
ik zie:
* Nan Kang m+s regen/modder/sneeuw. 55 euro per stuk 2 voor 105.
is dit een goede winterband? m+s is immers wat anders dan winterband toch? iemand ervaringen met deze band?
* Michelin tyre 135R15 ZX - € 98
wat is "zx"?
* Michelin tyre 135R15 X M+S - € 110
is weer m+s, zelfde vraag als bij de nankang.
iemand andere suggesties?
voor de moderatoren dit topic op slot gooien omdat er een groot banden topic bestaat: dit gaat over winterbanden en die worden in dat topic nauwelijks genoemd, dus leek me dit aparte topic wel de moeite waard.
winterbanden
-
- Heavy user
winterbanden
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Op slot gooien doen we niet zomaar.
Maar heb je dit topic al gelezen: http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=442 ... nterbanden
Gaat toch aardig over winterbanden lijkt mij?
Maar heb je dit topic al gelezen: http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=442 ... nterbanden
Gaat toch aardig over winterbanden lijkt mij?
-
- Heavy user
heb toch echt gezocht op winterbanden +nankang...
nuja, wat mij betreft, zou mijn reactie naar dit topic mogen. want ben wel benieuwd naar de ervaringen van mensen met de banden die genoemd zijn in dat topic.
nuja, wat mij betreft, zou mijn reactie naar dit topic mogen. want ben wel benieuwd naar de ervaringen van mensen met de banden die genoemd zijn in dat topic.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Kopieer het zelf even naar het andere topic dan doe ik op deze een slotje, als jij dat oke vinddyane_maniac schreef: heb toch echt gezocht op winterbanden +nankang...