Gespot!
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Zeist, iedere morgen om 06.50 uur
Die brandweerrode 112-eend rijdt iedere dag als een van de eerste auto's langs m'n huis. Ben dan vaak net wakker. Mooi begin v/d dag.
Amersfoort, 28 okt 2008
08.35 uur een witte eend verliet de stad richting Leusden / Den Treek / Woudenberg, juffrouw aan het stuur zag me niet.
Die brandweerrode 112-eend rijdt iedere dag als een van de eerste auto's langs m'n huis. Ben dan vaak net wakker. Mooi begin v/d dag.
Amersfoort, 28 okt 2008
08.35 uur een witte eend verliet de stad richting Leusden / Den Treek / Woudenberg, juffrouw aan het stuur zag me niet.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
-
- Regelmatige poster
Hier een klein albumpje met wat ik gespot heb (en kon fotograferen) in t afgelopen jaar. Eendjes, kitcars enz.
Het is met de mobiele telefoon genomen dus de kwaliteit is niet echt denderend.
http://www.mijnalbum.nl/Album=PATVMPRJ
Het is met de mobiele telefoon genomen dus de kwaliteit is niet echt denderend.
http://www.mijnalbum.nl/Album=PATVMPRJ
Groene 2cv6 Club 18 november '81
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Waren deze niet toevallig bestemd voor de rit naar Parijs op zondag? Vertrok vanuit Oisterwijk?!sellavie schreef:Die zagen wij vrijdagavond idd ook op de bredaseweg van rijen naar Tilburg rijden (je weet niet wat je ziet, back in the old days?) .
Zaterdagavond stond ie hier in de Tilburgse wijk De Reeshof (helaas geen fotos gemaakt). Zondagochtend was ie leeg (uittocht helaas gemist) en zondagavond zag ik de lege oplegger wegrijden... de eendjes ophalen ws... uitje geweest hier in de buurt denk ik. zo...
Edit J.C. : Deel van de tekst verwijderd om geen onnodige en reeds gevoerde discissie te starten
-
- Beginner
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Regelmatige poster
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer: