De 19e 2cv.NL forum trofee is gevonden bij Balloo (Dr) .
Moderator: Hanzzl69
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
net 2 dagen ondergedoken geweest (de roem werd me teveel ). Thanks voor alle leuke reacties.
In de autodrop zitten ook snoeken, dus de link naar de eend was al in de (Citroen) familie, en alles was droog en eetbaar gebleven, mmmmm.
Ja, mijn zoontje heeft veel geleden, maar daar wordt ie hard van..... Eend rijden vindt ' ie leuk. Ja hij heeft een Ferrari stoeltje. Ik heb een boxermotor en de Eend is rood, net als sommige Ferrari's..... Tis bijna hetzelfde.
Tsja, hij moet eens een trap-eend hebben. (nog nooit gezien, bestaand die dingen??)
@Gerard, ja, de beeldscherm foto was expres, als dankje voor de tip. Scherp gezien!
Nog even een plek bedenken, meer nieuws volgt na, of in, het weekend!
In de autodrop zitten ook snoeken, dus de link naar de eend was al in de (Citroen) familie, en alles was droog en eetbaar gebleven, mmmmm.
Ja, mijn zoontje heeft veel geleden, maar daar wordt ie hard van..... Eend rijden vindt ' ie leuk. Ja hij heeft een Ferrari stoeltje. Ik heb een boxermotor en de Eend is rood, net als sommige Ferrari's..... Tis bijna hetzelfde.
Tsja, hij moet eens een trap-eend hebben. (nog nooit gezien, bestaand die dingen??)
@Gerard, ja, de beeldscherm foto was expres, als dankje voor de tip. Scherp gezien!
Nog even een plek bedenken, meer nieuws volgt na, of in, het weekend!
life, eend, easy !
-
- Contacteer:
-
- Moderator
Jep, die bestaan!
Neuspeuter Jr. snapt nog steeds niet goed hoe de trappers werken, maar er in zitten, aan het stuur draaien en "broembroem, tuuttuut" roepen gaat al prima!
(hij moet nog wel geel/zwart gespoten worden..)
Neuspeuter Jr. snapt nog steeds niet goed hoe de trappers werken, maar er in zitten, aan het stuur draaien en "broembroem, tuuttuut" roepen gaat al prima!
(hij moet nog wel geel/zwart gespoten worden..)
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-