2cv wereld meeting 2009
-
- Beginner
Waarde eendenbroeders en broederessen,
Ik zou nu graag wel eens willen weten waar die meeting wordt gehouden en wanneer. Tsjechie is me namelijk te vaag. Waar zijn die gegevens te vinden?
Wilde eend
met een Charleston juli 1990, oftewel de laatste der Mohikanen
Ik zou nu graag wel eens willen weten waar die meeting wordt gehouden en wanneer. Tsjechie is me namelijk te vaag. Waar zijn die gegevens te vinden?
Wilde eend
met een Charleston juli 1990, oftewel de laatste der Mohikanen
'alles van waarde, is weerloos ', staat als tekst op mijn achterklep. Voorkomt wellicht aanranding van mijn wilde eend
- Duintje
- Moderator
- Contacteer:
Dear friends,
Haven't you managed to get registered for 18th International Meeting of 2cv friends personally at
some of the big European events?
Please use section "Subscription" on our website http://www.2cv2009.cz/index2_en.htm
Registration will be closed on Dec 31st 2008.
Thank you. All the best, 2CV Czech Team
Haven't you managed to get registered for 18th International Meeting of 2cv friends personally at
some of the big European events?
Please use section "Subscription" on our website http://www.2cv2009.cz/index2_en.htm
Registration will be closed on Dec 31st 2008.
Thank you. All the best, 2CV Czech Team
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Wereldmeeting in Tsjechie te Liberec.
Hallo Forumgangers.
Van de zomer ben ik met de Charon 2cv naar de zwarte ze gereden, en daarna een rondje Roemenie gedaan. Op de heen weg zijn we door Liberec gereden. Lekker bier, een mooie binnenstad, met kroegjes en veel historie in de stad maar ook in de omgeving.
Ga in godsnaam niet over de oaoutobahn, dan mist juist het mooiste deel van Duitsland. Het Harzgebergte is geweldig om te sturen, en plaatsen als Jena (goede stadscamping) Weimar erfurt, Dresden moet je gewoon zien.
Tuf vanuit Dresden langs de Elbe richting Liberec, en je komt door een mooi gebied.
Dus niet scheuren in die boem-boem eend, maar tuffen.
Ik zelf kom met mijn Dnepr met 2cv motorblok. Ik rij na de wereldmeeting door richting Odessa.
Mazzel en tot dan! Kaz
Van de zomer ben ik met de Charon 2cv naar de zwarte ze gereden, en daarna een rondje Roemenie gedaan. Op de heen weg zijn we door Liberec gereden. Lekker bier, een mooie binnenstad, met kroegjes en veel historie in de stad maar ook in de omgeving.
Ga in godsnaam niet over de oaoutobahn, dan mist juist het mooiste deel van Duitsland. Het Harzgebergte is geweldig om te sturen, en plaatsen als Jena (goede stadscamping) Weimar erfurt, Dresden moet je gewoon zien.
Tuf vanuit Dresden langs de Elbe richting Liberec, en je komt door een mooi gebied.
Dus niet scheuren in die boem-boem eend, maar tuffen.
Ik zelf kom met mijn Dnepr met 2cv motorblok. Ik rij na de wereldmeeting door richting Odessa.
Mazzel en tot dan! Kaz
ook dit jaar weer van de partij, de ZESDE wereldmeeting, ach wat zullen we zeggen hopen dat het beter wordt als voorgaande jaren of slechter kan het dit keer niet worden, we zullen wel zien je moet er toch zelf een feestje van maken. Gaan eerst een weekje toeren door duitsland en aansluitend de meeting daarna op ons gemak weer terug.
rode 2cv6 club,zwarte lomax variant 4