Jerre's Dyane6 '81
> Waarom hebben jullie toch iets tegen Oranje?
Ik heb helemaal niets tegen oranje! Sterker nog, ik heb zelf een oranje Dyane!
En wat mij betreft, de mooie vormen komen 't mooist tot hun recht zonder striping en andere franje. Maar 't is jouw auto, en je moet haar zo maken als je wilt.
(Dames heren, 't is een a-type - dus alles is te herstellen:D).
Ikzelf ga mijn oranje Dyane inzetten als pimp-my-ride-eend voor school. Leerlingen mogen de plaatdelen 's morgens schilderen, terwijl ik de auto 's middags weer inelkaar schroef met andere leerlingen:D. Uiteraard worden er geen rolbeugels of andere non-sense aan verbouwd. Het wordt een leuke rij-Dyane.
Ik heb helemaal niets tegen oranje! Sterker nog, ik heb zelf een oranje Dyane!
En wat mij betreft, de mooie vormen komen 't mooist tot hun recht zonder striping en andere franje. Maar 't is jouw auto, en je moet haar zo maken als je wilt.
(Dames heren, 't is een a-type - dus alles is te herstellen:D).
Ikzelf ga mijn oranje Dyane inzetten als pimp-my-ride-eend voor school. Leerlingen mogen de plaatdelen 's morgens schilderen, terwijl ik de auto 's middags weer inelkaar schroef met andere leerlingen:D. Uiteraard worden er geen rolbeugels of andere non-sense aan verbouwd. Het wordt een leuke rij-Dyane.
Citroën Dyane 6 confort (1971), Dyane 4 luxe (1974)
Dagelijks vervoer: Fiat Uno 45i.e. (1989)
- liberté, toujours
Dagelijks vervoer: Fiat Uno 45i.e. (1989)
- liberté, toujours
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
hier helemaal niet , zij die verbasterdeerde hollander die over de grens woord :lol
http://www.youtube.com/watch?v=9H46uJ-d_wY :
http://www.youtube.com/watch?v=9H46uJ-d_wY :
see you when you see me
-
- Regelmatige poster
Zo, het heeft wat langer geduurd dan gedacht, maar de kas is er dan uiteindelijk toch af
We hebben er wieltjes onder geplaats om ze te verzetten
Dan hebben we ze bij onze buur kunnen wegzetten, want bij ons was niet genoeg plaats
Opt eerste zich is der niet veel aan buiten wat oppervlakkige roest
BTW voor degenen die het zich nu afvragen, Ja ze blijft origineel (buiten het dak en een rechtse spiegel) zoals ze uit de fabriek rolde 27 jaar geleden
We hebben er wieltjes onder geplaats om ze te verzetten
Dan hebben we ze bij onze buur kunnen wegzetten, want bij ons was niet genoeg plaats
Opt eerste zich is der niet veel aan buiten wat oppervlakkige roest
BTW voor degenen die het zich nu afvragen, Ja ze blijft origineel (buiten het dak en een rechtse spiegel) zoals ze uit de fabriek rolde 27 jaar geleden
-
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
Hoezo verstevigd?joe_catchou schreef:die laatste foto heb het nog niet gezien origineel verstevigde achterarmen ?
ALs je dat stangetje bedoeld, das gewoon een bout dat die franse eigenaar er heeft tussen gelast en heeft totaal geen nut of stevigheid, we gaan dat er ook nog afslijpen. Ook i.v.m. de keuring enzo
-
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
-
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Ja, het helpt Mijn Dyane had vreselijke last van piepende achterremmen. Bij de laatste APK afgelopen zomer heeft mijn eendengarage ook zgn "anti-piep-stangetjes" aan de remtrommels gelast.Bull Frog Bleu schreef:en werk zo'n bout dan ook echt. HAd bij mijn vorige eend altijd last van piepende remmen. ondanks vele afstellen.
Als het dan nog echt werk is het mooi:)
Daarna niks geen gepiep meer gehoord. Dus Jerre, als ik jou was gewoon laten zitten!
2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
-
- Contacteer: