custom intereur enz.
-
- Veelvuldig poster
het is echt waar. google maar eens op " urine patineren ".
daarnaast werd urine ook gebruikt om wol te bewerken. komt de carnavalsnaam kruikenzeikers vandaan (tilburg, meen ik). fabrieksarbeiders namen van huis uit kruiken mee die door het gezin volgepist werden. ja, ja, die goede oude tijd.
daarnaast werd urine ook gebruikt om wol te bewerken. komt de carnavalsnaam kruikenzeikers vandaan (tilburg, meen ik). fabrieksarbeiders namen van huis uit kruiken mee die door het gezin volgepist werden. ja, ja, die goede oude tijd.
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
-
- Veelvuldig poster
supercees schreef:het is echt waar. google maar eens op " urine patineren ".
aha daarom trek ik dus nooit de door mijn oma gebreide wollen sokken aan
2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
-
- Veelvuldig poster
Waarom niet? Urineren over je voeten is ook weer goed tegen zweetvoeten!2cvfreak schreef:supercees schreef:het is echt waar. google maar eens op " urine patineren ".
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
als ik nu even serieus mag zijn ik heb wel heel erg last van zweet voetenRevi schreef:Waarom niet? Urineren over je voeten is ook weer goed tegen zweetvoeten!2cvfreak schreef:supercees schreef:het is echt waar. google maar eens op " urine patineren ".
maar dit vind ik eigenlijk best wel erg vergaan...
dan gaan ze ergens anders naar stinken
2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Addicted user
- Contacteer:
Ik neem aan dat de teller en de radio niet op schaal zijn. De radio is 180mm breed voor de inbouw en ongeveer 210mm breed aan het frontje. Gevolg is dat ongeveer 1/6 deel van je dashbord in beslag wordt genomen door de radio. De teller is ook wat aan de kleine kant. Als je de radio wilt kunnen monteren zal deze onder een hoek van 60 graden naar beneden moeten gaan wijzen. Dan kom je dus nooit uit met jouw tekening. Verder mis ik ook de ventilatieklepknop, ik neem aan dat je die dan ook weg haalt. Ruitenwisser zoals laro wordt ook lastig om dat je nu eenmaal bij de eend aan de bovenzijde veel minder ruimte hebt.
Misschien is het mogelijk om een kleine ruitenwisser motor te vinden met 1 directe as naar buiten voor 1 ruitenwisser. Zoiets als in boten ook regelmatig voorkomt.
Als je toch minimalistisch wilt, waarom dan de boel niet strak tegen de voorruit aan laten komen in plaats van een losse bak zoals je nu tekent.
Vergeet je ook niet je stuurhuis constructie en dashbord mee te tekenen, of als je dat niet wilt de bevestiging van de diverse onderdelen.
Misschien is het mogelijk om een kleine ruitenwisser motor te vinden met 1 directe as naar buiten voor 1 ruitenwisser. Zoiets als in boten ook regelmatig voorkomt.
Als je toch minimalistisch wilt, waarom dan de boel niet strak tegen de voorruit aan laten komen in plaats van een losse bak zoals je nu tekent.
Vergeet je ook niet je stuurhuis constructie en dashbord mee te tekenen, of als je dat niet wilt de bevestiging van de diverse onderdelen.
dat deden de Romeinen al en erger nog, die voerden er een plee-tax op in http://nl.wikipedia.org/wiki/Toilet#Romeinensupercees schreef:het is echt waar. google maar eens op " urine patineren ".
backfire schreef:De radio is ongeveer 210mm breed aan het frontje.
zo beter? Ik heb hem even verbreed, en verhoogd. Volgens mij zijn die ècht oude radio's nog niet eens echt aan afmetingen gebonden, dus is er in iedere maat wel één te vinden.
Ik heb hier even een schetsje van de maten die ik heb gebruikt, weet iemand toevallig de echte maten? ik hoop dat hij te klein is, ik vond hem al wat ielig ogen!backfire schreef:De teller is ook wat aan de kleine kant
Om het schutbord te vermijden? in dat geval maak je toch gewoon een bak de motorruimte in? Of bedoel je iets anders?backfire schreef:Als je de radio wilt kunnen monteren zal deze onder een hoek van 60 graden naar beneden moeten gaan wijzen
Ik heb al tijden het plan in mijn hoofd om een eendenkoets te 'choppen' zoals hieronder afgebeeld:backfire schreef:Verder mis ik ook de ventilatieklepknop, ik neem aan dat je die dan ook weg haalt.
daarbij de oorspronkelijke voorruithoogte te behouden of maar minimaal in te korten, en inderdaad de ventilatieklep er tussenuit te halen.
Nee nee, zeker niet aan de bovenkant van het raam! De armpjes van de ruitenwisser zou ik dan willen laten verzinken in uitsparingen in het bovenste vlakke gedeelte van het schutbord tussen je raamframe en de motorkap, zodat het raam daardoor niet al op zijn minst 5 cm boven de motorkap moet worden geplaatst. De ruitenwissermotor verplaatsen moet niet zo veel problemen opleveren denk ik. mischien een andere gebruiken, of met de motor de andere kant op monteren onder de motorkap.backfire schreef:Ruitenwisser zoals laro wordt ook lastig om dat je nu eenmaal bij de eend aan de bovenzijde veel minder ruimte hebt.
Oef, dat lijkt me niets... een dashboard moet wel iets naar voren komen vind ik, anders gaat het vreemd ogen...backfire schreef:Als je toch minimalistisch wilt, waarom dan de boel niet strak tegen de voorruit aan laten komen in plaats van een losse bak zoals je nu tekent.
Bedankt voor je reactie! Hoop dat nog iemand de maten van de spécial-teller heeft, ik heb zelf een club-dash