Gespot!
-
- Veelvuldig poster
Vorige week vrijdag zag ik in de westerstraat in Enkhuizen een hele mooie beige dyane ( helaas met een geel importkenteken)
Zaterdag een witte eend op de vollenhoverweg voorbij razen ( ik stond rustig m'n land te spitten)
Een paar weken terug zag ik in Diever een rode eend met gele letters van een dierenkliniek.
Zaterdag een witte eend op de vollenhoverweg voorbij razen ( ik stond rustig m'n land te spitten)
Een paar weken terug zag ik in Diever een rode eend met gele letters van een dierenkliniek.
met eendige groeten,
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Soesterberg, 12 november 2008, 16.30 uur
Langs de provinciale weg Amersfoort - Zeist geparkeerd een appeltjesgroene afgeragde eend zonder voorbumper maar met stickers all over the body. In de buurt van de BP pomp.
Amersfoort, Ringweg Randenbroek, 12 nov 2008 in de middag
Charleston rood -zwart, in de richting Leusden / Ziekenhuis.
Utrecht, binnenstad: Voorstraat, Begijnestraat en Adelaarstraat, donderdag 13 november 2008, 19.00 uur
Lavendelblauwe eend met nieuw (gespoten) grijze wielen en rekje op kofferklep. Kwakend en blatend op fietsers door de stad jagend. Kenteken SL-26-YX. Gedrag was niet echt reclame voor eendrijders.
Langs de provinciale weg Amersfoort - Zeist geparkeerd een appeltjesgroene afgeragde eend zonder voorbumper maar met stickers all over the body. In de buurt van de BP pomp.
Amersfoort, Ringweg Randenbroek, 12 nov 2008 in de middag
Charleston rood -zwart, in de richting Leusden / Ziekenhuis.
Utrecht, binnenstad: Voorstraat, Begijnestraat en Adelaarstraat, donderdag 13 november 2008, 19.00 uur
Lavendelblauwe eend met nieuw (gespoten) grijze wielen en rekje op kofferklep. Kwakend en blatend op fietsers door de stad jagend. Kenteken SL-26-YX. Gedrag was niet echt reclame voor eendrijders.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
- Hanzzl69
- Contacteer:
Tilburg, zondagmiddag 16 november 2008
Op weg naar deze stad op de A27 een jeaune rialto eend richting het noorden. "He, daar rijden wij!?"
In de stad:
- Bredaseweg, grijze eend met groene mosaanslag NT-34-VY, die ik later bij Westpoint zag de stad uit zag rijden
- Taxusstraat, mintgroen, PY-17-FZ
- Bredaseweg hoek met ..?.. een rode eend met zwart dak op de stoep geparkeerd. Staat er vaker.
- Burgemeester Suijsstraat, rood, NK-26-DX
- Burgemeester van Meursstraat, rood, SN-81-ZX
Op weg naar deze stad op de A27 een jeaune rialto eend richting het noorden. "He, daar rijden wij!?"
In de stad:
- Bredaseweg, grijze eend met groene mosaanslag NT-34-VY, die ik later bij Westpoint zag de stad uit zag rijden
- Taxusstraat, mintgroen, PY-17-FZ
- Bredaseweg hoek met ..?.. een rode eend met zwart dak op de stoep geparkeerd. Staat er vaker.
Hanzzl69
Mét een derde remlicht en vaak te zien mét aanhanger!Hanzzl schreef:Tilburg, zondagmiddag 16 november 2008
Kom je daar vaker in de burgemeester buurt? (Je moest er in ieder geval in de buurt zijn/ bent aan t zoeken geweest als je deze in 1 rit gespot hebt )Hanzzl schreef:Tilburg, zondagmiddag 16 november 2008
In de stad:
Ik was niet bij mijn ouders, anders had je dolly ook wel zien staan daar ergens in de buurt! Kan niet missen!
Misschien met haar 1,54 wel de kleinste eend rijdster van NL..
2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800
2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800
Dat kan er maar 1 zijn!Hanzzl schreef:Tilburg, zondagmiddag 16 november 2008
In de stad:
Misschien met haar 1,54 wel de kleinste eend rijdster van NL..
2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800
2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800
- Hanzzl69
- Contacteer:
Ik was bij vrienden op bezoek in de schildersbuurt (verschoten roestige rode C15 diesel )en we maakten een ommetje, waarbij ik werd doodgegooid met eenden! Moest wel even uitleggen aan ze waarom ik toch al die kentekens nodig had.013 schreef: Kom je daar vaker in de burgemeester buurt?
Zag daar in de buurt ook nog een bruine oude visa staan.
Laatst gewijzigd door Hanzzl69 op ma 17 nov, 2008 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Hanzzl69
Begint met een -Y inderdaad, vervolg cijfers en letters ken ik zo niet.Hanzzl schreef:En kentekenYL-33-TP ?hvb013 schreef:Mét een derde remlicht en vaak te zien mét aanhanger!Hanzzl schreef:Tilburg, zondagmiddag 16 november 2008
Tijdje gemist in de Goirkestraat, maar de witte 2cv thv. motorzaak staat er ook weer!