Citromobile Wat Nu?
Het voordeel tot nu toe is de prijs geweest, ga maar eens naar de jaarbeurs dan wordt het al niet leuk meer omdat je moet betalen voor parkeren en dan de eentree nog, laat staan dat je naaar ahoy gaat dat zit niet in het budget van deze 2cv fan. Gewoon gezellig naar de veemarkt hallen in utrecht.
rode 2cv6 club,zwarte lomax variant 4
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- Daffy
- Super eendkenner
- Contacteer:
Ik zal er in het geheel niet om treuren als CitroMobiel ook zijn einde vindt.
Deze beurs is ooit opgezet als promotie van- en voor de Citroënverenigingen in Nederland , maar is de laatste jaren uitgegroeid tot een veel te commercieel evenement, waar particulieren en verenigingen geen poot meer aan de grond kregen.
Sterker nog, de verenigingen werden steeds strakker gehouden , en mochten zelfs niet - of met moeite clubpromotie artikelen verkopen.
Dan ben ik liever op een A-type markt in Gemert of Merksem, waaar nog ongedwongen gezelligheid is, en ( meestal) redelijke prijzen.
Daffy
Deze beurs is ooit opgezet als promotie van- en voor de Citroënverenigingen in Nederland , maar is de laatste jaren uitgegroeid tot een veel te commercieel evenement, waar particulieren en verenigingen geen poot meer aan de grond kregen.
Sterker nog, de verenigingen werden steeds strakker gehouden , en mochten zelfs niet - of met moeite clubpromotie artikelen verkopen.
Dan ben ik liever op een A-type markt in Gemert of Merksem, waaar nog ongedwongen gezelligheid is, en ( meestal) redelijke prijzen.
Daffy
- Daffy
- Super eendkenner
- Contacteer:
Ik stel voor om het te houden in het Olympisch stadion , net als jaaaaaaaaaaren geleden de sterrit.
Citroën Nederland betaalt de kosten, samen met de commerciele standhouders, en op de parkeerplaats kunnen particulieren en verenigingen GRATIS hun waren aanbieden.
Dat lijkt m een geslaagd evenement en een uitstekende promotievoor ons favoriete merk !!!!!
Daffy
Citroën Nederland betaalt de kosten, samen met de commerciele standhouders, en op de parkeerplaats kunnen particulieren en verenigingen GRATIS hun waren aanbieden.
Dat lijkt m een geslaagd evenement en een uitstekende promotievoor ons favoriete merk !!!!!
Daffy
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
En hij ontbrak nog in het rijtje meetings:
Citromobile 2009 op 2 en 3 mei met als thema: 15 jaar CitroMobile: Le Choix d'Erik
En citroëns parkeren gratis.
http://www.citromobile.nl/
Wie o wie heeft al plannen?
Citromobile 2009 op 2 en 3 mei met als thema: 15 jaar CitroMobile: Le Choix d'Erik
En citroëns parkeren gratis.
http://www.citromobile.nl/
Wie o wie heeft al plannen?
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
-
- Heavy user
ja, alleen met een kleintje mee kan/ga/wil ik nix plannen hahaBasvanEerden schreef:Komen er nog Amsterdamrijders bij elkaar om in kolonne naar Citromobile te rijden. Dat is wel gezellig. Ik zou eventueel beide dagen kunnen. Hebben nog niks gepland.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction