De 21e 2cv.NL forum trofee is gevonden in Schokland (FL)
Moderator: Hanzzl69
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
GEVONDEN!
Ik zou zeggen, Gerben V6 blijf maar thuis
Het was vanmorgen zulk mooi weer dat ik maar de stoute schoenen heb aangetrokken.
Om 12.00 uur zijn we vanuit Almere opweg gegaan naar Schokland. Dit ook omdat ik er nog nooit geweest was en het wel eens wilde zien. Samen met Davey zijn we er in een 3 kwartier heen gereden. Gelukkig werden de Gesteentetuin en schokland goed aangegeven en vonden we al snel het weggetje en de Gesteentetuin. Opzoek naar de gastank en ook die was ook snel gevonden. Ik had de foto hints van Edwin even op mijn mobiel gezet. Kijk en vergelijk....
En daar lag hij:

Davey bij de gastank:

De Gesteentetuin en het gebouw van de foto van Edwin:

Hier hebben we een mooie film gekeken over het ontstaan van de aarde. Daarna weer terug gelopen naar de eend en daar aangekomen het pakketje opengemaakt. Heerlijke pepernoten trouwens!

Daarna zijn we nog even doorgereden naar het eilandje zelf:

Op de terugweg toch nog een flinke bui op onze kop gehad, maar gelukkig zaten we droog in de eend!
En hier het bewijs bij de computer:

Edwin bedankt, we hebben een leuke dag gehad! Ik ga mijn best doen om een nieuwe plek te verzinnen....

Het was vanmorgen zulk mooi weer dat ik maar de stoute schoenen heb aangetrokken.
Om 12.00 uur zijn we vanuit Almere opweg gegaan naar Schokland. Dit ook omdat ik er nog nooit geweest was en het wel eens wilde zien. Samen met Davey zijn we er in een 3 kwartier heen gereden. Gelukkig werden de Gesteentetuin en schokland goed aangegeven en vonden we al snel het weggetje en de Gesteentetuin. Opzoek naar de gastank en ook die was ook snel gevonden. Ik had de foto hints van Edwin even op mijn mobiel gezet. Kijk en vergelijk....
En daar lag hij:

Davey bij de gastank:

De Gesteentetuin en het gebouw van de foto van Edwin:

Hier hebben we een mooie film gekeken over het ontstaan van de aarde. Daarna weer terug gelopen naar de eend en daar aangekomen het pakketje opengemaakt. Heerlijke pepernoten trouwens!

Daarna zijn we nog even doorgereden naar het eilandje zelf:

Op de terugweg toch nog een flinke bui op onze kop gehad, maar gelukkig zaten we droog in de eend!
En hier het bewijs bij de computer:

Edwin bedankt, we hebben een leuke dag gehad! Ik ga mijn best doen om een nieuwe plek te verzinnen....
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Zou wel een stunt zijn, als jij mijn verstopte trofee weer vind...pieterke schreef:ok !! Rollo
Maak je mij het deze keer ietsje gemakkelijker, en verstop hem maar in de kerstvakantie ,dan heb ik wat meer tijd .

@spelleider, gezien de enorm drukke dagen, zou ik willen voorstellen om de termijn vna 14 dagen ietsje op te rekken, Ik ben op eerste kerstdag ergens in de buurt waar ik hem perfect kan verstoppen... Krijg ik fiat?

-
- Moderator
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
He Rollo,
Van harte gefeliciteerd!!!
Je gaat er een gewoonte van maken zeker?
Ga zo even de Hall of fame updaten.
Bij deze: Rollo heeft toestemming de trofee op eerste kerstdag 2008 weer te verstoppen.
Waar woont je schoonmoeder?

Overigens verkeer ik dan in het buitenland en wrs. zonder internetaansluiting. Dus er moet dan ff een invalspelleider inspringen.
Van harte gefeliciteerd!!!
Je gaat er een gewoonte van maken zeker?

Ga zo even de Hall of fame updaten.
Tja, ik kan je moeilijk tegenhouden he. Het is dat je het zo vriendelijk vraagt.Rollo schreef:@spelleider, gezien de enorm drukke dagen, zou ik willen voorstellen om de termijn vna 14 dagen ietsje op te rekken, Ik ben op eerste kerstdag ergens in de buurt waar ik hem perfect kan verstoppen... Krijg ik fiat?
Bij deze: Rollo heeft toestemming de trofee op eerste kerstdag 2008 weer te verstoppen.
Waar woont je schoonmoeder?

Overigens verkeer ik dan in het buitenland en wrs. zonder internetaansluiting. Dus er moet dan ff een invalspelleider inspringen.

Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
-
- Veelvuldig poster
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer: