Rijden zonder jasje aan ...
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
zat ik ook al naar te kijken, is vrij ongewoon een "gewone" wagen met CD kenteken. Wij hebben een DS voor de deur gehad, met dikke glazen tussen wand en verduisterde achterruiten met CD kenteken erop, maar op een eend??supercees schreef:zou je de eerste en enige eend met een cd-kenteken hebben, lutz?Lutz schreef:![]()
maar, over je grille, je blok krijgt snel koeling hoor. Gewoon wat stevigers nemen dan een dunne platic zak, want dit kan toch wel gaan wapperen. En als je fan er dan kleine stukjes van maakt en hij komt tegen je oliekoeler, dan is het wel snel gedaan met de koeling.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Jeroen-citroen
- Moderator
Van wikipedia:Jeroen-citroen schreef:Volgens mij kan Lutz goed photshoppen want dat kenteken bestaat helemaal niet
Buitenlandse diplomaten (Corps Diplomatique) Sinds enkele jaren geleden wordt hiervoor ook side code 3 gebruikt voor diplomaten van internationale organisaties naast de nu nog steeds lopende side code 1 voor diplomaten die hun vaderland vertegenwoordigen in Nederland (ambassades of permanente vertenwoordiging). Details van deze kentekens zijn niet verkrijgbaar via RDW.
- Jeroen-citroen
- Moderator
Weer wat geleerdRossero schreef:Van wikipedia:Jeroen-citroen schreef:Volgens mij kan Lutz goed photshoppen want dat kenteken bestaat helemaal nietBuitenlandse diplomaten (Corps Diplomatique) Sinds enkele jaren geleden wordt hiervoor ook side code 3 gebruikt voor diplomaten van internationale organisaties naast de nu nog steeds lopende side code 1 voor diplomaten die hun vaderland vertegenwoordigen in Nederland (ambassades of permanente vertenwoordiging). Details van deze kentekens zijn niet verkrijgbaar via RDW.

weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
- Jeroen-citroen
- Moderator
Ik bied heel diplomatiek mijn excuses aan en stel voor dat je lekker zelf een jasje koopt en er even opzet.Lutz schreef:Voor CD platen kan je nooit gegevens opvragen bij de RDW. Maar je mag met een jasje voor mijn geit langskomen en zelf plaatsen.Jeroen-citroen schreef:Volgens mij kan Lutz goed photshoppen want dat kenteken bestaat helemaal niet
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Moderator
Mijn plastic zak (zie verder boven voor een afbeelding) is dan wel niet mooi, maar wel handig. En bij 85kmpu op de grote weg een grote hulp om de motor op temperatuur te krijgen.
Maar er komt bij mij nog het "Christkind" langs en wie weet?
Vandaag is het dan op de A4 gebeurt. Ik werd ingehaald door een rode 2CV op weg naar de A13...Mag dat überhaupt?
De rode eend is vermoedelijk alleen zo hard gegaan, omdat ze geen jasje aanhad...
Maar er komt bij mij nog het "Christkind" langs en wie weet?
Vandaag is het dan op de A4 gebeurt. Ik werd ingehaald door een rode 2CV op weg naar de A13...Mag dat überhaupt?
De rode eend is vermoedelijk alleen zo hard gegaan, omdat ze geen jasje aanhad...