Chassies nr. uit '73 handgeslagen?
-
- Beginner
- Contacteer:
Chassies nr. uit '73 handgeslagen?
Hallo beste forum leden,
Ik heb hier een nieuw onderwerp,
Ik heb al eens eerder wat vragen gehad over mijn mehari.
Onder andere over het vinden van mijn chassis nr.
Na het vinden van het nummer, allen dank hiervoor!
Ben ik naar de RDW gegaan om mijn mehari in te voeren uit Denemarken.
Dit zat niet mee!!!
De keurmeester vertelde mij dat het met de hand was ingeslagen, dit had gewalst moeten zijn.
Nu heb ik ook gehoord dat ze chassis nummers van mehari's uit '73 nog niet inwasten. Maar dat ze de nummers later met de hand insloegen. Omdat simpelweg de wet voor chassis nummers veranderde.
Wie kan mij helpen met dit probleem!
Op het moment kan ik mijn mehari niet invoeren, ze gaan niet akkoord.
Wel zijden ze, als ik bewijs kon tonen van andre mehari's met ook handgeslagen chassis nummers, dan zouden ze als nog akkoord gaan.
Ik heb hier een nieuw onderwerp,
Ik heb al eens eerder wat vragen gehad over mijn mehari.
Onder andere over het vinden van mijn chassis nr.
Na het vinden van het nummer, allen dank hiervoor!
Ben ik naar de RDW gegaan om mijn mehari in te voeren uit Denemarken.
Dit zat niet mee!!!
De keurmeester vertelde mij dat het met de hand was ingeslagen, dit had gewalst moeten zijn.
Nu heb ik ook gehoord dat ze chassis nummers van mehari's uit '73 nog niet inwasten. Maar dat ze de nummers later met de hand insloegen. Omdat simpelweg de wet voor chassis nummers veranderde.
Wie kan mij helpen met dit probleem!
Op het moment kan ik mijn mehari niet invoeren, ze gaan niet akkoord.
Wel zijden ze, als ik bewijs kon tonen van andre mehari's met ook handgeslagen chassis nummers, dan zouden ze als nog akkoord gaan.
het wordt een mooie!! mehari
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Nummers werden inderdaad ook met de hand ingeslagen door Citroen. Dit was ook goed te zien. Stond vaak schots en scheef.
Neem eens contact op met Mark van Boekel of de fam Van Veller over je chassisnummer, deze kan je er vast en zeker meer over vertellen.
Suc6
Neem eens contact op met Mark van Boekel of de fam Van Veller over je chassisnummer, deze kan je er vast en zeker meer over vertellen.
Suc6
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
olaf van hove schreef:Naar aanleiding van mijn eerder geplaatste onderwerp "handgeslagen chassie nummer" het volgende:
Ik zou graag foto materiaal van mehari's met handgeslagen chassie nummer krijgen. Het nummer wel te verstaan.
Dit kan ik dan tonen aan de RDW. Deze gelooft niet dat dit voorkomt bij mehari uit '73
Wanneeer ik kan aantonen dat dit wel zo is dan kan ik zonder problemen mijn mehari uit Denemarken als nog invoeren.
alvast dank.
olaf
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
Het chassis van mijn op een Ami6 ('69) gebouwde Patron heeft ook een met de hand ingeslagen nummer, maar vóór dat nummer staat heel dun AM2 ingeslagen, en dat is niet met de hand ingeslagen. AM2 is het type nummercodevan de Ami 6. Misschien is dat met een Mehari ook zo. Overigens is het vrij dun, ingeslagen, je moet heel goed kijken. Het gaf bij de RDW ook wat problemen, tot men met een sterke zaklamp en een derde keurmeester gingen kijken en"AM2" zag staan,
Ik zal eens kijken of ik vanavond er een foto van kan maken.
Ik zal eens kijken of ik vanavond er een foto van kan maken.
beter 1 kitcar in de schuur, dan 10 eenden op de sloop
-
- Beginner
- Contacteer:
-
- Beginner
- Contacteer: