Wil niet meer starten

Startproblemen? Vraag hier om je oplossingen.
wouter87
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door wouter87 » do 8 jan, 2009 13:13

ik heb geprobeerd met een start hulp zo'n portable accu zeg maar ook daar niets. aanslepen gaat niet en duwen al helemaal niet (sneeuw)
C'est une bonne voiture

Martijn, Arnhem
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Martijn, Arnhem » do 8 jan, 2009 16:17

Dus blijft nu even over systematisch de boel te gaan onderzoeken.

Je hebt nog niet één keer met een goede (nieuwe) accu gestart, daar zou ik eens mee beginnen. Nou ja, en dan maar gewoon het hele rijtje afgaan. Benzine, bougies, ontsteking, kabels....etc.

Martijn Arnhem

Gerardo
Beginner
Beginner

Bericht door Gerardo » do 8 jan, 2009 19:30

Eindelijk een dag zonder koorts, zat ik op de bank te genieten van het NK marathon op natuurijs (elk nadeel heeft zijn voordeel) begon het ook bij mij te kribbelen...dikke jas aan, warme schoenen en muts op de nieuwe accu plaatsen. Jawel na een paar keer proberen te starten starte de eend zonder problemen.....heerlijk....even een kwartiertje de motor laten draaien schijnt goed voor een nieuwe accu te zijn.....en even een rondje rijden natuurlijk.

Iedereen bedankt voor de tips, bij een volgende keer problemen met 'koud' starten weet ik waar ik eerst moet kijken. Voor de eerste keer een startmotor en accu vervangen......nou is nog educatief geweest ook.

Nogmaals bedankt
2cv6 speciale club 1987
AK400 1970

backfire
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door backfire » do 8 jan, 2009 21:17

kwartiertje laten draaien zal je accu geen wonderen doen, want bij stationair laadt hij niet bij. Kwartiertje tuffen is beter en nog leuker ook haha.

Plaats reactie