aaaaah dat zou goed kunnen!!! namelijk een dikke dynamo ziet er niet echt van een eend uit!
mooi dan monteer ik hier dus een gewone dynamo!
ramon
motor blijft lopen ook met contact uit!!
-
- Veelvuldig poster
ik weet niet meer hoe ik het bij mijn ding gedaan heb, is al lang geleden, maar volgens mij was het gewoon een kwestie van loskoppelen. anders moet je ff kijken of er bij de aansluitingen op de dynamo (zonder regelaar)en die op de juiste manier aan je bedrading koppelen.
greetzzzzzzzzzzz
greetzzzzzzzzzzz
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
Mooi!! weer een tevreden forumklant!
weet je eigenlijk wat voor dynamo het is?? als het een andere is die wel past kan het interessant zijn als vervanging voor de orginele (meer vermogen) ik heb er nu een visadynamo op zitten en die geeft toch net ff wat meer, maar nog meer kan natuurlijk nooit kwaad!
greetzzzzzzzzzzz
Rusty

weet je eigenlijk wat voor dynamo het is?? als het een andere is die wel past kan het interessant zijn als vervanging voor de orginele (meer vermogen) ik heb er nu een visadynamo op zitten en die geeft toch net ff wat meer, maar nog meer kan natuurlijk nooit kwaad!
greetzzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ramon, kun je ons hier nog wat meer over vertellen. Fotootje, typenummer, ed? Alle info is welkom.rusty schreef:weet je eigenlijk wat voor dynamo het is?? als het een andere is die wel past kan het interessant zijn als vervanging voor de orginele (meer vermogen)

PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!