Nooit meer uitlaat vervangen
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 769
- Lid geworden op: vr 28 mar, 2008 08:26
- Locatie: Condezaygues, Frankrijk
Nooit meer uitlaat vervangen
Heeft iemand ervaring met een uitlaat van roestvrij staal? Alles bij elkaar wel duur, zo'n 600 Euro i.p.v. 175 Euro voor de vier gewone delen? Maar je bent in een keer van alle uitlaatproblemen af. Voor altijd.
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
ik weet niet waar jij die gewone uitlaat koopt, maar ik heb een uitlaat van voor tot achter (normaal 2cv) voor 100 euro minder hoor. en dan heb ik de eendmeel korting die ik krijg nog niet meegerekend.
maar sorry helaas geen ervaring met rvs uitlaat. ik heb er ook over zitten denken, maar ik heb eens mijn eerste demper op een bospaadje kapot gereden en het "tuutje" op de 1ste demper naar de tweede is wel eens afgebroken (de achterste ophangbeugel bij een aca is zo gemaakt dat de uitlaat daar niet alle kanten op kan zwiepenmaar dat was weggeroest en dat wist ik niet), en als dat gebeurd bij een rvs exemplaar ben je weer een hoop centjes kwijt. het leek mij ook wel wat, maar ik heb besloten er een normale onder te gooien. ik koop dus 6 uitlaten voor de prijs van 1 rvs...
maar sorry helaas geen ervaring met rvs uitlaat. ik heb er ook over zitten denken, maar ik heb eens mijn eerste demper op een bospaadje kapot gereden en het "tuutje" op de 1ste demper naar de tweede is wel eens afgebroken (de achterste ophangbeugel bij een aca is zo gemaakt dat de uitlaat daar niet alle kanten op kan zwiepenmaar dat was weggeroest en dat wist ik niet), en als dat gebeurd bij een rvs exemplaar ben je weer een hoop centjes kwijt. het leek mij ook wel wat, maar ik heb besloten er een normale onder te gooien. ik koop dus 6 uitlaten voor de prijs van 1 rvs...
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
alleen als je nog erg lang met je eend wil rijden loont een RVS uitlaat de moeite , immers voor dat geld kun je wel een paar keer een gewone verroese uitlaat in de kliko gooien
naar dan heb je ook wat , mijn huidige RVS uitlaat is met zijn derde eend bezig , en gaat ook deze eend overleven zoals het er nu naar uit ziet.
met een RVS uitlaat ben je gewoon voor eens en voor altijd er vanaf , helaas hangt daar dan wel weer een prijskaartje aan
naar dan heb je ook wat , mijn huidige RVS uitlaat is met zijn derde eend bezig , en gaat ook deze eend overleven zoals het er nu naar uit ziet.
met een RVS uitlaat ben je gewoon voor eens en voor altijd er vanaf , helaas hangt daar dan wel weer een prijskaartje aan