benzine in luchtfilter via olie overflow

Startproblemen? Vraag hier om je oplossingen.
Roel van de wal
Gebruiker
Gebruiker

Re: benzine in luchtfilter via olie overflow

Bericht door Roel van de wal » vr 16 jan, 2009 23:03

leon schreef:bedankt voor deze bevestiging van mijn vermoedens want dat is exact wat er gebeurd, ik zal dus het pompje moeten vervangen, olie en filter wisselen .als iemand denkt dat het wat anders is meld dat even dan voordat ik ga sleutelen aan de pomp, voor de rest bedankt allemaal en tot wederdienst bereid
Ik hoop voor je dat dit het probleem is, maar ik kan er helaas niets bij voorstellen. Nu ben ik soms de ongelovige Thomas, dus wordt ik graag door jou overtuigd dat jij gelijk hebt na veravnging van de benzinepomp.

Overigens, misschien mis ik dat, maar welk bouwjaar is jouw karretje enne zouden we misschien een paar foto's mogen zien?

Succes, en met veel belangstelling wachten wij af,

Roel C.S.

Martijn, Arnhem
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Martijn, Arnhem » za 17 jan, 2009 17:59

Als ie inderdaad lekt langs het stangejte van je benzinepomp je blok in dan moet dus alle vet in je pompje en bij je stangetje ook weg zijn. Als al het vet er nog zit zal ie hier niet lekken toch...? Begrijpen doe ik het vooralsnog ook niet goed.

Martijn Arnhem

Joos
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Joos » za 17 jan, 2009 21:40

Martijn, Arnhem schreef:Als al het vet er nog zit zal ie hier niet lekken toch...?
Als het waar is dat dit het probleem is, zal dat vet in de benzine oplossen en wegvloeien naar waar het ook kan.
1977 Mehari

Plaats reactie