ax stoelen
-
- Veelvuldig poster
ax stoelen
met het gevaar een discussie te ontketenen over origineel etc etc toch de vraag...
passen AX stoelen in een 2cv..??
ik weet dat ik de rails op een nieuw frame moet monteren. De vraag is alleen of de AX stoelen hier geschikt voor zijn..?
passen AX stoelen in een 2cv..??
ik weet dat ik de rails op een nieuw frame moet monteren. De vraag is alleen of de AX stoelen hier geschikt voor zijn..?
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
De linker en rechter bevestiging van een AX stoel zijn van een andere vorm. Aan een kant wordt deze meen ik horizontaal gemonteerd en aan de andere zijde verticaal. Als je begrijpt wat ik bedoel. Qua formaat stoel zou het moeten passen.
Als je het jezelf makkelijk wilt maken, pak dan een BX, GS of XM stoel. Deze hebben een vlakke bevestiging en daar is makkelijker een frame voor te bouwen.
Suc6.
Als je het jezelf makkelijk wilt maken, pak dan een BX, GS of XM stoel. Deze hebben een vlakke bevestiging en daar is makkelijker een frame voor te bouwen.
Suc6.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
De bodem van een AX is ongelijk. De bevestiging aan de dorpelzijde is daarom wat hoger geplaatst dan de binnenzijde van de rails van de stoelen. Met andere woorden, als je geen passend frame maakt, zit je scheef in je eend.
Er zijn heeeeeel veel auto's waar de stoelen wel recht van op de vloer staan. En, als je op de sloop bent, neem dan "lekkere" stoelen. De AX stoelen zijn niet de aller lekkerste zeg maar.
Om je een idee te geven, CX en XM stoelen passen, en die zijn toch een klasse hoger dan de AX stoelen qua comfort.
Greatnix Spookeend
Er zijn heeeeeel veel auto's waar de stoelen wel recht van op de vloer staan. En, als je op de sloop bent, neem dan "lekkere" stoelen. De AX stoelen zijn niet de aller lekkerste zeg maar.
Om je een idee te geven, CX en XM stoelen passen, en die zijn toch een klasse hoger dan de AX stoelen qua comfort.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
nou eigenlijk omdat een coll een ax naar de sloop doet. Dan komt de nederlandse handelsgeest naar boven he Maar het is me te lastig. Zal dan over gaan op BX stoelen tzt. Overgens heeft mijn egaa vandaag een rode eend aangeschaft met duitse stoelen erin. Zitten voortreffelijk....
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
-
- Beginner
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer: