Eendenpech
-
- Heavy user
ik heb dat iig gehad in frankrijk. kabelboom tegen de uitlaat, kortsluiting en toen kon ik fijn bij 40 graden mn kabelboom open pulken tot net achter de snelheidsmeter (bij een dyane kun je dus niet even makkelijk de accubak weghalen )
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
tsja dat zijn natuurlijk de nadelen van een eend he
'k heb eigenlijk nog nooit problemen met m'n eend gehad behalve nu ik examens heb, eerst koppeling die het helemaal liet afweten en dan nu dit.... alsof ik tijd genoeg heb voro die dingen nu t lijkt wel of ze me wilt duidelijk maken da'k meer in d'r moet rijden...
'k heb eigenlijk nog nooit problemen met m'n eend gehad behalve nu ik examens heb, eerst koppeling die het helemaal liet afweten en dan nu dit.... alsof ik tijd genoeg heb voro die dingen nu t lijkt wel of ze me wilt duidelijk maken da'k meer in d'r moet rijden...
Ik weet wat je bedoeld, op het moment dat je um het hardst nodig hebt en de minste tijd om te fixen laat de eend het afweten.hanzz schreef: tsja dat zijn natuurlijk de nadelen van een eend he
Everything that can go wrong will go wrong and if there is a worst time to do it, it will happen then
lpg eruitgooien zit er net in ik weet niet wat iedereen toch zo tegen m'n lpginstallatie heeft, die heeft me nog maar 2 keer in de steek gelaten, één keer dat m'n luchtfilterhoekje eraf geschoven was en een keer bij min 20... trouwens, toen reed ie ook op gaaaz eenmaal dat de motor op benzine wat warm was gelopen
en da ding bolt goed nu ze k heb der trouwens op 3-4 maand al 350 euro mee uitgespaard ofzo... vanavond nog eens naar leuven rijden voor een dikke anderhalve euro daar wegen al die nadelen NIET tegenop
en da ding bolt goed nu ze k heb der trouwens op 3-4 maand al 350 euro mee uitgespaard ofzo... vanavond nog eens naar leuven rijden voor een dikke anderhalve euro daar wegen al die nadelen NIET tegenop