Eendenpech

Startproblemen? Vraag hier om je oplossingen.
dyane_maniac
Heavy user
Heavy user

Bericht door dyane_maniac » wo 28 jan, 2009 08:33

ik heb dat iig gehad in frankrijk. kabelboom tegen de uitlaat, kortsluiting en toen kon ik fijn bij 40 graden mn kabelboom open pulken tot net achter de snelheidsmeter (bij een dyane kun je dus niet even makkelijk de accubak weghalen :roll: )
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction

hanzz
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door hanzz » wo 28 jan, 2009 09:10

:D tsja dat zijn natuurlijk de nadelen van een eend he :lol:
'k heb eigenlijk nog nooit problemen met m'n eend gehad behalve nu ik examens heb, eerst koppeling die het helemaal liet afweten en dan nu dit.... alsof ik tijd genoeg heb voro die dingen nu :lol: t lijkt wel of ze me wilt duidelijk maken da'k meer in d'r moet rijden...

Axel
Beginner
Beginner
Contacteer:

Bericht door Axel » wo 28 jan, 2009 09:20

Ik zou voor te beginnen die lpg er uit smijten. :wink:

veel sucses met de reparatie
acadiane 1987

Casonline
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Casonline » wo 28 jan, 2009 11:37

hanzz schreef::D tsja dat zijn natuurlijk de nadelen van een eend he :lol:
'k heb eigenlijk nog nooit problemen met m'n eend gehad behalve nu ik examens heb, eerst koppeling die het helemaal liet afweten en dan nu dit.... alsof ik tijd genoeg heb voro die dingen nu :lol: t lijkt wel of ze me wilt duidelijk maken da'k meer in d'r moet rijden...
Ik weet wat je bedoeld, op het moment dat je um het hardst nodig hebt en de minste tijd om te fixen laat de eend het afweten.

Everything that can go wrong will go wrong and if there is a worst time to do it, it will happen then :wink:

jannes
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Bericht door jannes » wo 28 jan, 2009 13:00

Axel schreef:Ik zou voor te beginnen die lpg er uit smijten. :wink:

veel sucses met de reparatie

daar kan ik axel in volgen :D
azam 6en een specail 6 met ami super velge

hanzz
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door hanzz » wo 28 jan, 2009 16:18

lpg eruitgooien :shock: :?: zit er net in :lol: ik weet niet wat iedereen toch zo tegen m'n lpginstallatie heeft, die heeft me nog maar 2 keer in de steek gelaten, één keer dat m'n luchtfilterhoekje eraf geschoven was en een keer bij min 20... trouwens, toen reed ie ook op gaaaz eenmaal dat de motor op benzine wat warm was gelopen
en da ding bolt goed nu ze k heb der trouwens op 3-4 maand al 350 euro mee uitgespaard ofzo... vanavond nog eens naar leuven rijden voor een dikke anderhalve euro :lol: daar wegen al die nadelen NIET tegenop 8)

Plaats reactie