Kunsstof voorspatborden
-
- Veelvuldig poster
Kunsstof voorspatborden
Ik weet dat er kunsstof achterschermen bestaan, maar zijn er ook kunststof voorschermen?
Heb al gezocht met de zoekmachine, maar daar kwam weinig uit...
Heb al gezocht met de zoekmachine, maar daar kwam weinig uit...
Eend voor allen, allen voor eend..
-
- Heavy user
Ze werden een aantal jaar geleden nog geproduceerd en verkocht. Ik heb +/- 1,5 jaar terug via Marktplaats nog een set kunnen kopen. Dat kostte -als ik het me goed herinner- €100,-. Per spatbord. Of was het nou €200,- per spatbord ? In elk geval, de prijs was hoog en dat was -in mijn ogen- niet onterecht omdat ze niet meer geproduceerd worden en die spatborden spiksplinternieuw, ongebruikt en ongelakt waren. Een buitenkansje dus.
Maargoed, ze zijn dus niet meer verkrijgbaar tenzij je geluk hebt en 2e hands iets kan vinden.
Maargoed, ze zijn dus niet meer verkrijgbaar tenzij je geluk hebt en 2e hands iets kan vinden.
Afblijven.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Ik denk dat je Stelet bedoeld, die met die beige pick-up?björn schreef:er is een belgies bedrijfje die stond afgelopen spa nog met zijn
http://www.steletpolyester.be/
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
2003 Audi A2 1.4i
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Topic opgeschoond van discussie over wel of geen reclame.
Gaarne het ontopic houden en de topicstarter per PB eventuele verdere leveranciers toezenden.
Onderstaande reactie stond al in dit topic, vandaar dat ik m er nu weer in plaats.
Gaarne het ontopic houden en de topicstarter per PB eventuele verdere leveranciers toezenden.
Onderstaande reactie stond al in dit topic, vandaar dat ik m er nu weer in plaats.
Reacties over wel of geen reclame worden zonder pardon verwijderd.Bartje schreef:@willem2, Je zou Piere Focant uit de Belgie ook eens kunnen proberen. Hij maakt polyester achterschermen of andere kunststofplaatdelendelen. Wat ze kosten weet ik niet maar het past in iedergeval mooi. Je kunt hem in het engels of frans mailen bypf@scarlet.be.
Mocht de taal en probleem zijn, neem dan even contact met mij op, ik ken hem persoonlijk dus kan zo even helpen.
1986 2CV6 Special Pick Up
2003 Audi A2 1.4i
2003 Audi A2 1.4i