visa power
visa power
oke, nu ik een leuke enrom gare eend heb, wil ik wat meer vemogen. ik zat weer te denken aan een big bore, maar omdat ik via mijn grote en geweldige netwerk een visa blok heb weten te kopen voor een prikkie wil ik hier wat meer info over
het blok, zo te zien aan de slijtage van bepaalde delen niet heel veel km's
het is een 630 vrij compleet op de sproeiers na.
het zit los en draaid goed rond iets te soepel?@
onsteking mist, optie 1 origineel met comp en sensoren
of 123 met die adapter wie heeft er tips of nog iets liggen etc.
ben nu dus weer helemaal enthousiast lekker mijn mooie originele michelins opslijten, haha
het blok, zo te zien aan de slijtage van bepaalde delen niet heel veel km's
het is een 630 vrij compleet op de sproeiers na.
het zit los en draaid goed rond iets te soepel?@
onsteking mist, optie 1 origineel met comp en sensoren
of 123 met die adapter wie heeft er tips of nog iets liggen etc.
ben nu dus weer helemaal enthousiast lekker mijn mooie originele michelins opslijten, haha
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Als je al org onsteking vindt Ramon, zo niet inderdaad meteen maar voor de kleine aanpassing gaan voor ombouw naar 123 of ander merk. Hou er wel rekening mee dat je of de starterkrans paar mm moet opschuiven of 5mm dikke busjes tussen motor en bak moet plaatsen.
Aan welke delen zie je dat hij niet veel km's heeft gereden?
Aan welke delen zie je dat hij niet veel km's heeft gereden?
-
- Moderator
- Berichten: 2566
- Lid geworden op: do 10 mar, 2005 23:02
- Locatie: aarde
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1391
- Lid geworden op: ma 17 mar, 2003 21:14
- Locatie: koudekerk ad rijn
nadeel van busjes ertussen is dat je priseasvertanding minder diep in de koppelingsplaat valt, ook moet je je koppelingshevel verbuigen (wordt daardoor zwakker) ik zou de starterkrans opschuiven.backfire schreef:Als je al org onsteking vindt Ramon, zo niet inderdaad meteen maar voor de kleine aanpassing gaan voor ombouw naar 123 of ander merk. Hou er wel rekening mee dat je of de starterkrans paar mm moet opschuiven of 5mm dikke busjes tussen motor en bak moet plaatsen.
Aan welke delen zie je dat hij niet veel km's heeft gereden?
(let op korte/ lange spline i.v.m. dik/ dun vliegwiel!!)
greetzzzzzzzzzzzzz
Rusty
p.s. als je het er een keer over wil hebben kunnen we wel een keer ergens een ( of meerdere) biertjes gaan drinken.
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
misschien heb je hier iets aan ? visa ignition module
geen idee of het werkt
geen idee of het werkt
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1391
- Lid geworden op: ma 17 mar, 2003 21:14
- Locatie: koudekerk ad rijn
dan moet je echt ff goed kijken of je koppelingsplaat goed vrij loopt en of je splines niet tegen je vliegwiel komen, hat kan meevallen, maar ik weet dat het andersom iig niet werkt! (dun vliegwiel, korte spline)backfire schreef:Of aangepast druklager, dan hoef je niets te verbuigen.
alleen dun/dik vliegwiel? Wat bedoel je daar mee Rusty? Ik heb een dik vliegwiel en lange splineas.
greetzzzzzzzzzzz
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1167
- Lid geworden op: za 24 jun, 2006 16:43
- Locatie: Apeldoorn
Dit is voor 4-cylinder visa!!!!!flash schreef:misschien heb je hier iets aan ? visa ignition module
geen idee of het werkt