Sinds vandaag heb ik hopelijk een klein probleempje met het knipperlicht.
Zowel het knipperlicht als gevarenlicht gaat steeds sneller knipperen. Het begon langzaam maar op het moment knippert het zo snel dat er geen 'interval' meer in zit.
Dat zilveren dingetje onder het stuurt (als jullie weten waar ik het over heb, anders plaats ik even een fototje) is 5 maanden geleden vervangen.
Probleempje richtingaanwijzer
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Ik denk dat je dan toch een ander zilveren dingetje moet proberen. Of een modernere die je bij bijvoorbeeld Burton Car Company te Z. kunt bestellen.
Neem niet zo'n universeel knipperlichtrelais van de automaterialenboer, dat krijg je (edit: soms) niet werkend. Hebben er meer ervaring mee hier op dit forum. Zoek ff op "knipperlichtrelais".
Neem niet zo'n universeel knipperlichtrelais van de automaterialenboer, dat krijg je (edit: soms) niet werkend. Hebben er meer ervaring mee hier op dit forum. Zoek ff op "knipperlichtrelais".
Laatst gewijzigd door Hanzzl69 op do 19 feb, 2009 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Die zilveren clignoteur zijn van onbetrouwbare kwaliteit. In mijn burton gingen ze achter elkaar stuk. Ik heb nu gewone zwarte van de automaterialenboer en werkt prima. Let wel goed op het aantal stekkerverbinden. Zit verschil in en neem er 1 met 3 aansluitingen.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak