Electra met eigen wil
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Electra met eigen wil
Vandaag rondje gereden, 2uur, eend voor de deur, ik naar binnen.......
om 5 uur, de deurbel, de buurvrouw, joh, je licht brand nog.
wat helemaal niet kan, alles werkt bij mij over contact. Contact uit, is alles uit (behalve de audio)
Ingestapt, ja, contact ook aan, sleuten erin gestoken, contact aan en weer uit, en toen was alles weer uit. bobine goed heet, maar ja, ik moest naar binnen naar mijn dochtertje.
Om 7 uur gekeken, alles uit. Gaat even later de deurbel, de buurman, joh, je licht staat aan. Weer ook contact aan.
Dat kan alleen maar het relais zijn waarover alles geschakeld staat. Maar dat kan zich toch niet zomaar inschakelen? De eend staat stil, rustige straat enz, dus geen vrachtwagens die dreunen ofzo.
Relais vervangen, en tot nu is het nog donker bij de eend, iemand kennis van relais?
Greatnix Spookeend
om 5 uur, de deurbel, de buurvrouw, joh, je licht brand nog.
wat helemaal niet kan, alles werkt bij mij over contact. Contact uit, is alles uit (behalve de audio)
Ingestapt, ja, contact ook aan, sleuten erin gestoken, contact aan en weer uit, en toen was alles weer uit. bobine goed heet, maar ja, ik moest naar binnen naar mijn dochtertje.
Om 7 uur gekeken, alles uit. Gaat even later de deurbel, de buurman, joh, je licht staat aan. Weer ook contact aan.
Dat kan alleen maar het relais zijn waarover alles geschakeld staat. Maar dat kan zich toch niet zomaar inschakelen? De eend staat stil, rustige straat enz, dus geen vrachtwagens die dreunen ofzo.
Relais vervangen, en tot nu is het nog donker bij de eend, iemand kennis van relais?
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Heb ik al twee keer met de remlichten gehad, maar dat was simpel even de remlichtschakelaar boven het pedaal weer goed indraaien. Kennelijk komt die door rijden wat los te zitten. Is eigenlijk ook van een BX, misschien is dat het.
Wel gek hoor ... He! ... Wie zit er verd. in me eend!
Succes!
Wel gek hoor ... He! ... Wie zit er verd. in me eend!

Succes!

Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
-
- Regelmatige poster
- André Post
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Relais is de goede soort, het werkte al bijna een jaar ofzo op deze manier. Maar, ik kan niets vreemds ontdekken. Ik heb de relais' open gemaakt, en vergeleken, ik had er nog een paar liggen, maar alles ziet er identiek uit, en ook de spanning op het veertje is niet verschillend.
Ook geen brandspoortjes ofzo. Het is nu opgelost, maar was gewoon nieuwsgierig hoe een relais opeens voor zichzelf kan gaan beginnen na een jaar trouwe dienst.
Greatnix Spookeend
Ook geen brandspoortjes ofzo. Het is nu opgelost, maar was gewoon nieuwsgierig hoe een relais opeens voor zichzelf kan gaan beginnen na een jaar trouwe dienst.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
vandaag wederom gedoe met relais. Weer na een uurtje geparkeerd te zijn, spontaan alles aan. En dat met een nieuw relais. Ik verdenk nu eigenlijk het contact slot.
Ik heb maar 2 draden op het slot, want trekstarter, die heb ik nu losgetrokken. Als ik de draden weer monteer, meteen weer stroom via contact. Laat ik de draden zitten, en doe mijn contact even aan en uit, dan is het uit, maar gaat het later vanzelf dus weer aan.
Morgen maar eens even een simpel knopje monteren om te zien of het dan wel goed blijft gaan
Greatnix Spookeend
Ik heb maar 2 draden op het slot, want trekstarter, die heb ik nu losgetrokken. Als ik de draden weer monteer, meteen weer stroom via contact. Laat ik de draden zitten, en doe mijn contact even aan en uit, dan is het uit, maar gaat het later vanzelf dus weer aan.
Morgen maar eens even een simpel knopje monteren om te zien of het dan wel goed blijft gaan
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed