Operatie Nachtvlucht 2009
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Hallo allen,
de inschrijvingen zijn verwerkt tot en met 9 februari 21.45 uur. Ik heb iedereen die zich in heeft geschreven een bevestiging gestuurd. Als je je hebt ingeschreven maar nog geen bevestiging hebt gehad, laat me het ff weten. Ik stuur de bevestiging vanaf een hotmail-adres, check dus wel ff of die niet in een spamfilter hangt ofzo.
Daarnaast is het nummer onder vermelding waarvan je het geld overmaakt je teamnummer: ovv ON22 betekend dus dat je team 22 bent. Tevens je startnummer. Een paar mensen van hier kunnen dus snel op pad .
Vragen? Stuur ff een pm.
Groet! Rutger
de inschrijvingen zijn verwerkt tot en met 9 februari 21.45 uur. Ik heb iedereen die zich in heeft geschreven een bevestiging gestuurd. Als je je hebt ingeschreven maar nog geen bevestiging hebt gehad, laat me het ff weten. Ik stuur de bevestiging vanaf een hotmail-adres, check dus wel ff of die niet in een spamfilter hangt ofzo.
Daarnaast is het nummer onder vermelding waarvan je het geld overmaakt je teamnummer: ovv ON22 betekend dus dat je team 22 bent. Tevens je startnummer. Een paar mensen van hier kunnen dus snel op pad .
Vragen? Stuur ff een pm.
Groet! Rutger
hum hum
Het is snel gegaan met de inschrijvingen, maar er zijn nog een paar plekken vrij voor Operatie Nachtvlucht.
Inschrijven kan op www.operatienachtvlucht.nl . Daar is ook meer informatie te vinden.
Inschrijven kan op www.operatienachtvlucht.nl . Daar is ook meer informatie te vinden.
hum hum
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Beginner
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Dan heeft Team 8 dus serieuze concurrentie.Green-Duckman schreef:Deze keer bestaat mijn team ook uit een andere formatie.
Mijn vriendin kan dit keer niet, dus waarschijnlijk ga ik de rit met mijn vader rijden.
Misschien is dat wel een beter team.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer: