SDE 2009
SDE 2009
jaja er zal weer een sde komen maar om geen verwarring te hebben over andere meetings wil ik jullie vragen welk weekend het beste uitkomt?
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Hey Ramon,
Leuk dat SDE er weer aan komt. Ik zal met mijn agenda en vriendin moeten bespreken. Maar voor zover ik nu kan kijken wordt het het eerste weekend!
Het was echt gezellig vorig jaar. Dus dit jaar proberen we er weer bij te zijn.
Leuk dat SDE er weer aan komt. Ik zal met mijn agenda en vriendin moeten bespreken. Maar voor zover ik nu kan kijken wordt het het eerste weekend!
Het was echt gezellig vorig jaar. Dus dit jaar proberen we er weer bij te zijn.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
-
- Heavy user
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Een weekend relaxen voor je tentamens is misschien wel goed. Boslucht doet goed en de sfeer helpt je even op andere gedachten te brengen voordat je weer aan de tentamens moet. (grapje maar wel begrijpelijk)
Vorig jaar was het heel gezellig vooral met het kampvuur en de kip aan het stok. Alleen toen was er ook nog iets als voetbal. Geeft verder niet. Ben benieuwd wie er komen.
Vorig jaar was het heel gezellig vooral met het kampvuur en de kip aan het stok. Alleen toen was er ook nog iets als voetbal. Geeft verder niet. Ben benieuwd wie er komen.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
-
- Heavy user
Zet mij ook maar weer op de lijst, echter wel onder voorbehoud. Gezondheid valt momenteel een beetje in de categorie 'knudde met een rietje' en ik weet niet of het tegen die tijd weer in orde is. Ik hoop van wel, ik denk ook van wel, maar mijn ervaring is dat dat soort dingen even goed te plannen zijn als het weer in Nederland.
Afblijven.
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer: