Dennis ook een eendje! (Update: kleurtjes)

Hier kun je jezelf voorstellen, of met je nieuwe 2cv gaan pronken.
Green-Duckman
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Green-Duckman » wo 25 jun, 2008 20:08

Tja ik vind het dus echt niks!!!! alleen wel heel handig zoveel ruimte meer!! :lol:
2cv Vert Bambou '79

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » wo 25 jun, 2008 21:29

Funest voor je audiogeluid. ;)
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Deuche Fester
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Deuche Fester » do 26 jun, 2008 14:35

Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. Mooi meespuiten straks in 2 kleuren als ik de eend ook doe. Gelukkig is het makkelijk te (de)monteren dus kan je het een beetje afwisselen :) Zeer relaxed die extra ruimte.

En over de audio hoef ik niet meer te klagen. Gisteren even mijn versterker, subwoofer en pioneer radio/cd speler van de Xantia overgezet naar de eend. Het goedkopere pioneertje die ik nieuw voor de eend gekocht had zit nu in de xantia en das meer dan zat daar :)

Ik hoor nu de eend niet meer als ik op de snelweg rijd :twisted:

Deuche Fester
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Deuche Fester » vr 27 jun, 2008 15:20

Trouwens, de linker fusee is vrij brak. Kwamen we laatst achter. Flinke speling op het voorwiel zeg! De rechter is als nieuw.

Siemen, jij zei dat de fusees rot waren toen jij er naar gekeken had. Ik heb Jelle (verkoper) eergisteren gebeld en gevraagd welke fusees hij had vervangen. Hij zei dat de linker nog in orde was en de rechter vervangen was.
Nu met nieuwe nickname!
was: Thadeez

siemen
Las Expert
Las Expert
Contacteer:

Bericht door siemen » wo 28 jan, 2009 23:29

hoe is het verder met dit ding?
best wel vreemt eigenlijk dat ie nu in hilversum staat! heb er zelf 3dagen nog aan gesleuteld!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970

Deuche Fester
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Deuche Fester » wo 28 jan, 2009 23:43

Nou zoals je weet ben ik momenteel de motor weer in elkaar aan het zetten (zie motor revisie forum). Nieuwe gemodificeerde nokkenas, hogere compressie zuigers/cilinders, nieuwe oliekoeler, nieuwe koppeling, en alles schoongemaakt.

Koets en chassis zijn vooralsnog in goede staat, maar daar ga ik me pas over buigen als ik er weer even in gereden heb :)

Kwam er wel achter dat er twee verschillende cilinderkoppen op zaten (een loodvrij en een niet-loodvrij). De stoterstang buisjes waren aan een kant ook beschadigd. Achja, altijd wat. De fusee bleek achteraf nadat ik een nieuwe had geplaatst gewoon OK. Het was de draagarm zelf waar de fusee speling in had. Draagarm vervangen en klaar was ik.
Nu met nieuwe nickname!

Deuche Fester
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Deuche Fester » ma 23 feb, 2009 23:00

Hij rijdt weer! :D Excuses voor het omhoogschoppen van dit oorspronkelijk introductie topic, maar ik kan voorgaande post niet onopgevolgd laten! Straks meer foto's!
Nu met nieuwe nickname!

Plaats reactie