Mij hebben ze ooit verteld dat je een dak de eerste weken nog niet moet vastschroeven met die drukkers. Je dakje kan dan nog ff rekken en goed gaan zitten. Daarna kun je de drukkers erin schroeven. Kun je alleen de eerste weken niet met open dak rijden.Bjorn schreef:Vaak hebben mensen de drukkers er al in geschroefd voordat ie netjes recht zit...
Ben op zoek naar een nieuw dak!
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Heavy user
En baadt het niet, schaadt het niet.Punky schreef:Mij hebben ze ooit verteld dat je een dak de eerste weken nog niet moet vastschroeven met die drukkers. Je dakje kan dan nog ff rekken en goed gaan zitten. Daarna kun je de drukkers erin schroeven. Kun je alleen de eerste weken niet met open dak rijden.
Afblijven.
-
- Regelmatige poster
Dat kun je inderdaad het beste doen.Lelijke Eend schreef:En baadt het niet, schaadt het niet.Punky schreef:Mij hebben ze ooit verteld dat je een dak de eerste weken nog niet moet vastschroeven met die drukkers. Je dakje kan dan nog ff rekken en goed gaan zitten. Daarna kun je de drukkers erin schroeven. Kun je alleen de eerste weken niet met open dak rijden.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Bedankt mensen, maar zijn er dan helemaal geen goede daken op de markt?
Wie heeft er een mening over de daken die op dit moment door citroen geleverd worden?
Er staat op dit moment een nieuw dakje te koop op marktplaats, de verkoper zegt dat het een dakje is dat tegenwoordig door citroen aangelevrd wordt.
Wie heeft er een mening over de daken die op dit moment door citroen geleverd worden?
Er staat op dit moment een nieuw dakje te koop op marktplaats, de verkoper zegt dat het een dakje is dat tegenwoordig door citroen aangelevrd wordt.
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Of Visbeen ze nog maakt weet ik niet. Ik sta er niet van te kijken als hij ermee gestopt is...
Bij duckservice verkopen ze ook daken van cabriostof. Hun hadden ook een contract lopen met Visbeen en een andere maker van dakjes in Duitsland. Deze daken zijn stevig, maar kosten ook wat.
Het is wat je eraan wilt uitgeven he.
Bij duckservice verkopen ze ook daken van cabriostof. Hun hadden ook een contract lopen met Visbeen en een andere maker van dakjes in Duitsland. Deze daken zijn stevig, maar kosten ook wat.
Het is wat je eraan wilt uitgeven he.
PuNk RoCK LosEr
-
- Regelmatige poster
zou ik ook zeggen als verkoper. Zonder citroen plakkers e.d. zou ik zeggen het is mischien wel het slechtste imidakje wat er is(mischien ook niet) want waarom doet hij hem weg?Anonymous schreef:Bedankt mensen, maar zijn er dan helemaal geen goede daken op de markt?
groet Frank
-
- Regelmatige poster
lees deze link eens http://www.eendengarage.com/geengezeikdaken.htm komt uit een adv in het 2pktje kosten wel 195 euro maar als hij zo goed zijn als ze beweren is hij het wel waard.
groet Frank
groet Frank
De zgn 'sonnenland' stof (mercedes cabrio stof 150 euro p/m!) dakjes die je hier en daar bij de duitse onderdelenboeren vindt komen allemaal van Alexander... van www.entendach.de daar zijn ze het goedkoopst met 349 euro .
Hij schijnt ook dakjes te maken van vrachtwagenzeil (LKW Planenstoff) voor 249 euro.
Op www.franzose.de verkopen zo ook zgn. Cutton (tsja zo spellen zij het!) dakjes. De zijn van wat grover katoen en kosten iets van 215 euro. Ik denk dat ze lijken op de dakjes van Duckservice. Iemand ervaring met zo'n dakje of er ooit een gezien?
B.
Hij schijnt ook dakjes te maken van vrachtwagenzeil (LKW Planenstoff) voor 249 euro.
Op www.franzose.de verkopen zo ook zgn. Cutton (tsja zo spellen zij het!) dakjes. De zijn van wat grover katoen en kosten iets van 215 euro. Ik denk dat ze lijken op de dakjes van Duckservice. Iemand ervaring met zo'n dakje of er ooit een gezien?
B.
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Contacteer:
wij hebben op citromobiel een dakje gekocht bij duckhunt (burton car company) voor 150(140?) euro.
Daarvoor hadden we een dakje van 100 euro.
Het 100 euro dak was met hele fijne ribbeltjes en echt bagger. Binnen een jaar lieten de lijmnaden los, er zat een plooi rond de achterruit en de bevestiging van voor liet ook te wensen over.
Ook was ie absoluut niet kleurvast en leek het wel of de verf begon uit te lopen na 2 jaar. En toen de eigenaaresse ook nog even met een stanleymes de binnenbekleding op maat sneed was er echt ene nieuw dak nodig.
Dit nieuwe dak is van aanmerklijk dikker materiaal, past veel beter, maar klappert wel meer. Kan zijn dat ie nog bijgesteld moet worden.
Maar over het nieuwe dak zijn we wel tevreden.
We hebben nu ook een anthraciet en geen gifgroen meer zodat het kleuren probleem zoiezo verleden tijd zou moeten zijn.
Daarvoor hadden we een dakje van 100 euro.
Het 100 euro dak was met hele fijne ribbeltjes en echt bagger. Binnen een jaar lieten de lijmnaden los, er zat een plooi rond de achterruit en de bevestiging van voor liet ook te wensen over.
Ook was ie absoluut niet kleurvast en leek het wel of de verf begon uit te lopen na 2 jaar. En toen de eigenaaresse ook nog even met een stanleymes de binnenbekleding op maat sneed was er echt ene nieuw dak nodig.
Dit nieuwe dak is van aanmerklijk dikker materiaal, past veel beter, maar klappert wel meer. Kan zijn dat ie nog bijgesteld moet worden.
Maar over het nieuwe dak zijn we wel tevreden.
We hebben nu ook een anthraciet en geen gifgroen meer zodat het kleuren probleem zoiezo verleden tijd zou moeten zijn.
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net