Avo schokbrekers
-
- Veelvuldig poster
Levertijd is nog niet echt bekend. Dat ligt er een beetje aan of ze klaar liggen in het schap of dat ze nog geconstrueerd dienen te worden.
Wat in ieder geval wel zeker is. Is dat ze morgen avond besteld gaan worden.
Het is namelijk nu wel de tijd om ze te bestellen, ze zijn nu zeker voordelig.
Ik hoor het wel.
Groetjes Pieter
Wat in ieder geval wel zeker is. Is dat ze morgen avond besteld gaan worden.
Het is namelijk nu wel de tijd om ze te bestellen, ze zijn nu zeker voordelig.
Ik hoor het wel.
Groetjes Pieter
2cv Vert Bambou '79
-
- Regelmatige poster
Voor de mensen die twijfelen en voor morgen niet weten of ze ook een setje willen hebben, heb ik nog twee setjes (voorkant) liggen. Ik heb ze zelf niet gemonteerd aangezien er één lek was. Ik heb ze afgelopen week terug naar avo gestuurd en krijg binnenkort nieuwe.. Momenteel rijd ik op custom schokbrekers (met versnellingsbakolie) wat me goed bevalt. De avo's zijn daarom dan ook te koop.
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Hebben jullie ook de ervaring dat die avo's veel sneller roesten als lip schokdempers?
Ik heb net de dempers verwijderd om over te zetten op mn nieuwe chassis. Kom ik er achter dat de avo's achter de rubber huls aardig verroest zijn. niet alleen oppervlakkig maar het metaal is echt aangetast. Die Lip dempers hebben hier geen last van. (heb voor Lip demper en achter Avo's)
De verf laag op de Lip dempers is veel beter. Nu heb ik de dempers schoongemaakt roest verwijderd en met hammerite geschilderd. Ben benieuwd of dat wel goed blijft.
Ik heb net de dempers verwijderd om over te zetten op mn nieuwe chassis. Kom ik er achter dat de avo's achter de rubber huls aardig verroest zijn. niet alleen oppervlakkig maar het metaal is echt aangetast. Die Lip dempers hebben hier geen last van. (heb voor Lip demper en achter Avo's)
De verf laag op de Lip dempers is veel beter. Nu heb ik de dempers schoongemaakt roest verwijderd en met hammerite geschilderd. Ben benieuwd of dat wel goed blijft.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
is bij mij ook zo, zijn ook al behoorlijk beschadigt bij mij door wat ragwerk hier en daar. Nu heb ik ook een die wat vettig word aan de buitenkant. Nog geen verandering van veergedrag echter.
Ik rij op halve kracht, standje 5, heerlijk laag en toch gewoon kunnen rijden over slecht wegdek, ideaal
Greatnix Spookeend
Ik rij op halve kracht, standje 5, heerlijk laag en toch gewoon kunnen rijden over slecht wegdek, ideaal
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
Ze zijn binnen!!!!!
Uiteraard dacht ik ze er ff op te zetten, maar dat viel tegen!
Uiteraard zaten de bouten van de oude schokbreker muur vast.
En dan nog een vraag. Moesten jullie ook de eind kappen op de draag armen (waar de schokbreker aan zit) demonteren om de schokbreker los te krijgen?

Uiteraard dacht ik ze er ff op te zetten, maar dat viel tegen!

Uiteraard zaten de bouten van de oude schokbreker muur vast.
En dan nog een vraag. Moesten jullie ook de eind kappen op de draag armen (waar de schokbreker aan zit) demonteren om de schokbreker los te krijgen?

2cv Vert Bambou '79
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Bij de vooras? Zo ja, die moeten inderdaad los. Wanneer je m niet loshaalt, krijg je de moer niet van het draadeind af omdat ie tegen het kantelmes aanloopt. Dan krijg je ook je schokbreker er niet afGreen-Duckman schreef:En dan nog een vraag. Moesten jullie ook de eind kappen op de draag armen (waar de schokbreker aan zit) demonteren om de schokbreker los te krijgen?

1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
dat heb ik niet geweten en ook niet gedaan. Als ik ze afstel, gewoon onder de eend kruipen, standje meer of minder, direct resultaat hier. Bij Bart (dukw) ook hetzelfde. Staat ook niet in onze bijgeleverde omschrijving trouwens.Erikjan schreef:Ja er zit een dopje aan de zijkant van de demper dit kan je rond draaien om de stugheid in te stellen. Maar je moet de dempers wel demonteren want het verstellen werkt alleen als de dempers helemaal ingeschoven zijn.
@ pieter: dat je dat nou nog niet wist?? of zit een duck met vierkante koplampen zo goed in elkaar dat je dat nog nooit gedaan hebt?

Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed