2cv pick-up
-
- Regelmatige poster
Rusty, mooie wagen man.
Ik wist niet wat is zag op snail-forum.
They are giving you a hard time.
Ik vind dat het dak juist goed aansluit bij de achterkant van de cabine.
Afwerken met een zonneklepje!
Het stuurtje vind ik ook wat minder maar het past wel bij de stoelen
en de rest van het interieur als je het verder met zwart (kunst)leer bekleedt.
Het dashboard moet je echt two-tone maken, zoals in een PT Cruiser.
Ben benieuwd hoe je PU verder afgewerkt wordt!
Ik wist niet wat is zag op snail-forum.
Ik vind dat het dak juist goed aansluit bij de achterkant van de cabine.
Afwerken met een zonneklepje!
Het stuurtje vind ik ook wat minder maar het past wel bij de stoelen
en de rest van het interieur als je het verder met zwart (kunst)leer bekleedt.
Het dashboard moet je echt two-tone maken, zoals in een PT Cruiser.
Ben benieuwd hoe je PU verder afgewerkt wordt!
Laatst gewijzigd door Muskie op do 12 mar, 2009 00:24, 1 keer totaal gewijzigd.
The Chequered Flag
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
-
- Addicted user
- Contacteer:
Hey Rusty goed bezig, mooi die bumper, echt knap hoor, ben wel jaloers. Stuur moet je toch iets minder massief voor zoeken, maar ik denk dat je dat wel vaker te horen krijgt, haha, maar let maar niet op mij, het is en blijft jouw auto.
Voor dash, wrinkle lak is ook erg mooi en goed te doen. Als je voor bekleden gaat moet je wel dubbel stiksel gebruiken met contrasterende garen.
Voor dash, wrinkle lak is ook erg mooi en goed te doen. Als je voor bekleden gaat moet je wel dubbel stiksel gebruiken met contrasterende garen.
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Het blijft grappig dit verschil tussen 2 forums.Rossero schreef:Ik zag het ook ja, heb vaak het idee dat alles wat die gasten niet zelf verzinnen meteen verkeerd is. Laat je niet gek maken gewoon doen zoals jij het voor je ziet dan wordt het het mooist!Muskie schreef:Ik wist niet wat is zag op snail-forum.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Veelvuldig poster
Hey guys, thanx for your support!Rossero schreef:Ik zag het ook ja, heb vaak het idee dat alles wat die gasten niet zelf verzinnen meteen verkeerd is. Laat je niet gek maken gewoon doen zoals jij het voor je ziet dan wordt het het mooist!Muskie schreef:Ik wist niet wat is zag op snail-forum.
"kleinbeetjegefrustreerdmodeaan"
jep was zelf ook een beetje verbaast! ik heb ook DE forumregels van snail er nog even op nagelezen en ZIJ (3 mods) hebben bepaald dat hun forum voor eenden is die gemodificeerd worden in de 50er jaren custom stijl, en alles wat daarbuiten valt, of wat ZIJ niet mooi vinden past dus niet op dat forum...... beetje triest maar ja.
"kleinbeetjegefrustreerdmodusuit"
verder ga ik idd in de toekomst natuurlijk nog het een en ander veranderen aan het beestje, waarschijnlijk ook het stuurwiel, maar mijn eerste doel is om em nu zo snel mogelijk op de weg te krijgen (wel afgebouwd).
@ backfire: wrinkle lak?? heb daar wel eens van gehoord, maar weetneit of dat iets is, dash moet dan nog veel strakker gemaakt worden (plamuur) en dan moet ik nog iets met de deurpanelen. weet het nog niet, maar ideeen zijn natuurlijk altijd welkom!
greetzzzzzzzzzzz
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
dat was ik zeker van plan, ga binnenkort (misschien vanmiddag al) langs bij pim tensen, die zitten niet al te ver van mijn werk, ook meteen ff kijken naar fatsoenlijke speakers voor m'n zx...Punky schreef:Plak aan de binnenzijde van je deuren ook wat van die antidreunmatjes. Komt je geluid zeker ten goede.
@backfire, heb je een linkje o.i.d. naar een voorbeeld met wrinklelak?
tnx..
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Regelmatige poster
@ Punky,
Laten we het er op houden dat de verschillen niet alleen grappig maar ook enorm zijn.
Uiteraard moet je van beide forums eerst de spelregels lezen.
We klikken bij aanmelden wel op OK maar we lezen helemaal geen regels, toch?
Echter het moet m.i. niet de bedoeling zijn dat je bijna geen reply meer durft te posten,
bang voor negatieve reacties of bang volledig genegeerd te worden.
Op Snail ga ik deze discussie al helemaal niet aan.
Ik hou me daar meer bezig met de luchtige thema’s.
Te veel voorgangers, onder meer boze oosterburen.
Ik ken de “statuten” inmiddels.
Daarom een voorzichtige reactie op dit forum.
Het leuke van de 2cv is juist dat het zo’n geweldig wagentje is om door iedereen naar
zijn eigen smaak aangepast te worden.
Ik vind de PU van Rusty wel mooi. Ik zou willen dat ik zoiets kon maken.
Overigens is het wel fijn dat er zulke kritische forums als Snail bestaan.
Je weet: Love it, or leave it!
Tot ziens op de A-markt. Muskie, niet verlaagd vanwege de APK, maar wel met Snail logo.
Laten we het er op houden dat de verschillen niet alleen grappig maar ook enorm zijn.
Uiteraard moet je van beide forums eerst de spelregels lezen.
We klikken bij aanmelden wel op OK maar we lezen helemaal geen regels, toch?
Echter het moet m.i. niet de bedoeling zijn dat je bijna geen reply meer durft te posten,
bang voor negatieve reacties of bang volledig genegeerd te worden.
Op Snail ga ik deze discussie al helemaal niet aan.
Ik hou me daar meer bezig met de luchtige thema’s.
Te veel voorgangers, onder meer boze oosterburen.
Ik ken de “statuten” inmiddels.
Daarom een voorzichtige reactie op dit forum.
Het leuke van de 2cv is juist dat het zo’n geweldig wagentje is om door iedereen naar
zijn eigen smaak aangepast te worden.
Ik vind de PU van Rusty wel mooi. Ik zou willen dat ik zoiets kon maken.
Overigens is het wel fijn dat er zulke kritische forums als Snail bestaan.
Je weet: Love it, or leave it!
Tot ziens op de A-markt. Muskie, niet verlaagd vanwege de APK, maar wel met Snail logo.
Laatst gewijzigd door Muskie op za 14 mar, 2009 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
The Chequered Flag
-
- Veelvuldig poster
@Backfire : heppie een adresje?
@ Muskie: Ik heb de regels wel gelezen (nadat ik me heb aangemeld) en ik begrijp wat ze willen, waar het mij meer om gaat is de manier waarop ze reageren, dat je een mening hebt prima, geweldig zelfs!!!!! maar als het niet hun smaak is, is meteen de hele auto r*k en kun je niets meer goed doen. op die manier blijven er natuurlijk niet veel 'geaccepteerde' auto's over...
maar goed genoeg hierover, ik ben blij dat het hier wel gewaardeerd wordt, ookal is het niet ieders smaak!
greetzzzzzzzzzzz
Rusty
@ Muskie: Ik heb de regels wel gelezen (nadat ik me heb aangemeld) en ik begrijp wat ze willen, waar het mij meer om gaat is de manier waarop ze reageren, dat je een mening hebt prima, geweldig zelfs!!!!! maar als het niet hun smaak is, is meteen de hele auto r*k en kun je niets meer goed doen. op die manier blijven er natuurlijk niet veel 'geaccepteerde' auto's over...
maar goed genoeg hierover, ik ben blij dat het hier wel gewaardeerd wordt, ookal is het niet ieders smaak!
greetzzzzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
thnx!backfire schreef:Je weet het he Rusty, hier wordt alles gewaardeerd, zolang je je hart en ziel er in hebt gestopt, toch?
Adresje, nope, maar ff google op wrinkle lak / paint kom je een heel eind. Volgens mij bij Blankers, maar er zijn er meer, dat weet ik zeker. Heb daar ooit eens op gezocht voor mijn tweewieler.
jep al wat gevonden, prijzen verschillen behoorlijk! zal eens kijken of ik dit ga gebruiken, wel een goede, oude look!
greetzzzzzzzzzzz
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400