2cv club Cassis catalogussen
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
2cv club Cassis catalogussen
Heeft er iemand ervaring met de gratis toesturing van de cassis-catalogussen?
Het is gratis, maar er staat nergens iets van dat er geen aankoopverplichting is, of dat je gegevens niet doorgegeven worden.
Misschien wat achterdochtig van me,
maar ik vraag het liever eerst even.
bedankt,
joos
Het is gratis, maar er staat nergens iets van dat er geen aankoopverplichting is, of dat je gegevens niet doorgegeven worden.
Misschien wat achterdochtig van me,
maar ik vraag het liever eerst even.
bedankt,
joos
1977 Mehari
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Die heb ik niet...hanzz schreef:krijg je die niet gratis bij 2cv magazine???
Goed, dan laat ik heb ook eens gratis komenpatje74 schreef:Zo'n 2 jaar geleden heb ik hem wel eens aangevraagt. Ik het de catalogus ontvangen en daarna nooit ongewilde reclame in de bus gehad, ook geen spam trouwens. Dus kan je het volgens mij gewoon wel aanvragen. (heb ik zopas ook nog maar eens gedaan)
1977 Mehari
vraag aan Mark van Boekel of hij je zo'n catalogus opstuurt. ( zie http://go.to/mehariche ) Hij rijdt eens in de zoveel weken naar cassis en dan neemt hij je bestelling mee. Hij zit in Schaijk. Zijn prijzen zijn de rode (clublid) prijzen + 10%, dat is dus goedkoper dan de prijzen voor niet-leden.
Voor veel spullen is cassis echt veruit de goedkoopste, voor andere niet. Zo'n spruitstuk bijvoorbeeld zal wel nieuw zijn.
B.
Voor veel spullen is cassis echt veruit de goedkoopste, voor andere niet. Zo'n spruitstuk bijvoorbeeld zal wel nieuw zijn.
B.
Laatst gewijzigd door Bullit op vr 22 okt, 2004 10:27, 3 keer totaal gewijzigd.
Bij de ene zaak is dat onderdeel goedkoper dan bij de andere. Het zal denk ik weinig uitmaken als je 10 willekeurige onderdelen koopt bij verschillende zaken.
Ik ga altijd naar BCC omdat het 5 minuten fietsen van mijn huis ligt.
Job
ps: waar kan ik het goedkoopste nieuwe orginenle (of goed passende immitatie (lijkt me sterk))achterschermen kopen?
Ik ga altijd naar BCC omdat het 5 minuten fietsen van mijn huis ligt.
Job
ps: waar kan ik het goedkoopste nieuwe orginenle (of goed passende immitatie (lijkt me sterk))achterschermen kopen?
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ik laat het Mark (van Boekel) altijd de onderdelen meebrengen. Die gaat minimaal 1x per maand. Hij heeft ook dozen vol met die catalogussen.rocco schreef:Hoelang duurt de verzending van de catalogussen uit Frankrijk naar Belgie/Nederland ongeveer? een week?
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Heavy user