benzinemeter

Hoe pak je nou zo'n reparatie van je voorruitstijl aan? Of van je dorpel, of van je driehoekje of nog weer ergens anders van.
Gebruikersavatar
Peer
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 23 jan, 2008 15:07
Locatie: NWK-Rotterdam

Bericht door Peer » do 26 mar, 2009 21:36

Dag lieve mensen..

nu we het toch over de benzinemeter hebben.. ff een vraagje..
Ik rijd zo ongeveer 350km per tank, maar na 250 km staat mijn benzinemeter
al op 0. Is dat logisch? Bekend probleem? Op te lossen?

Bedankt.. Peer

hvb-013
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 157
Lid geworden op: za 17 mei, 2008 18:23
Locatie: Tilburg

Bericht door hvb-013 » vr 27 mar, 2009 00:36

Dat ga ik dit weekend even bekijken. Verlengen hoeft opzich ook geen probleem te zijn. De tank zit thv de achterbank?

Gebruikersavatar
AZL57
Addicted user
Addicted user
Berichten: 5122
Lid geworden op: zo 2 sep, 2007 22:08
Locatie: kerkrade

Bericht door AZL57 » vr 27 mar, 2009 19:53

Kijk eerst eens of er ook geen draad is die onder ergens hangt. die moet namelijk met die draad binnen gekoppeld worden.
diverse Citroens, wat anders.

Gebruikersavatar
gillis
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 694
Lid geworden op: zo 15 okt, 2006 17:57
Locatie: Breda

Bericht door gillis » vr 27 mar, 2009 20:21

Peer schreef:Dag lieve mensen..

nu we het toch over de benzinemeter hebben.. ff een vraagje..
Ik rijd zo ongeveer 350km per tank, maar na 250 km staat mijn benzinemeter
al op 0. Is dat logisch? Bekend probleem? Op te lossen?

Bedankt.. Peer
geloof dat de meter gewoon niet betrouwbaar is (geen eend gehad met een betrouwbare meter).
km teller in de gaten houden en gewoon door rijden...of, een 5 Liter tankje achter in voor de zekerheid..

maar, aan de andere kant helemaal leeg rijden is nooit goed, dan trek je het vuil uit de tank je systeem in..
onder druk wordt alles vloeibaar

Gebruikersavatar
AZL57
Addicted user
Addicted user
Berichten: 5122
Lid geworden op: zo 2 sep, 2007 22:08
Locatie: kerkrade

Bericht door AZL57 » vr 27 mar, 2009 21:19

Zorg voor goede electrische verbindingen, ook het weerstandsdeel in de tank (was bij mij geoxydeert naar een jaar stilstand. En een goede massa verbinding is natuurlijk ook belangrijk. Dat is bij een kunststof tank wel eens wat lastiger.
diverse Citroens, wat anders.

Plaats reactie