Paasmeeting
Joe...één van die 2 eenden ben ik toch nie hé ???? Ik ga proberen mee te karren met Dave en Karin...ze hebben nen onboard technieker nodig :roll:
De Pistache staat met gestripte voorruitkader in de schuur, red ik ni tegen zondag :(
Btw...da ijs in Epen ziet er toch wel VERDOMD goe uit...ga gene riem in m'n broek steke :oops:
De Pistache staat met gestripte voorruitkader in de schuur, red ik ni tegen zondag :(
Btw...da ijs in Epen ziet er toch wel VERDOMD goe uit...ga gene riem in m'n broek steke :oops:
Fluctuat nec mergitur (scheeps-Latijns voor "het deint en schommelt, maar vergaat niet")
-
- Regelmatige poster
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
hoi 2cv6ke tuurlijk kunnen we samen rijden is leuker dan alleen te rijden
kunnen denk ik best in geel afspreken daar moeten we snelweg op of zoeken jullie binnendoor te rijden?en om hoe laat spreken we dan af heb juist gezien dat het voor ons toch een 100 km is dus denk ik op tijd vertrekken om hoe laat moeten we daar zijn?groetjes dave en carine
kunnen denk ik best in geel afspreken daar moeten we snelweg op of zoeken jullie binnendoor te rijden?en om hoe laat spreken we dan af heb juist gezien dat het voor ons toch een 100 km is dus denk ik op tijd vertrekken om hoe laat moeten we daar zijn?groetjes dave en carine
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Het is nog een beetje afhankelijk van het weer, maar ik denk dat wij beide dagen komen.
Touareg Trail 2007/2009
www.2cvtransahara.nl
www.2cvtransahara.nl
-
- Regelmatige poster
De vooruitzichten:
Op eerste paasdag wordt het tijdens zonnige perioden nog 20 graden bij een zwakke tot matige wind uit noord tot noordwest. Later vallen er enkele regen- of onweersbuien.
Op tweede paasdag koelt het enkele graden af en daarbij is het droog.
Op eerste paasdag wordt het tijdens zonnige perioden nog 20 graden bij een zwakke tot matige wind uit noord tot noordwest. Later vallen er enkele regen- of onweersbuien.
Op tweede paasdag koelt het enkele graden af en daarbij is het droog.
Doe je vandaag hetzelfde als gisteren dan zal er morgen niets veranderen!
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
als de weersvoorstpellingen in dit tempo blijven verbeteren kon het nog wel eens erg leuk gaan worden......
waarom moet ik vandaag werken, net in de pauze even eten gaan halen, lekker dakje open............ heerlijk...
waarom moet ik vandaag werken, net in de pauze even eten gaan halen, lekker dakje open............ heerlijk...
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
-
- Veelvuldig poster
je kunt het ook zo bekijken: wees blij dat je werk hebt (er zullen genoeg met je willen ruilen in deze financiele crisis) en dat je dan ook nog het geluk hebt dat je in de pauze met je eend er op uit mag!Niels schreef:als de weersvoorstpellingen in dit tempo blijven verbeteren kon het nog wel eens erg leuk gaan worden......
en dat je tijdens het werk hier op het forum kunt/mag surfen
2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
[spammodus]
[/spammodus]meteo maastricht schreef: Kanttekening: Het weer rond de Paasdagen blijft nog wel moeilijk voorspelbaar maar de kans is het grootst dat het nog redelijk zal meevallen, de droge perioden zullen domineren
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies