18 april 2009 Bollen Puzzeltocht
18 april 2009 Bollen Puzzeltocht
Deze rit wordt gezamenlijk georganiseerd door de 2CV club en de CCNl. Dat betekent dat er een mooie mengeling van Citroëns mee zal rijden.
Startplaats: Garage van Jan Willem Vink, Meer en Duin 54 R te Lisse, 2161 NL. Hier worden we ontvangen met koffie en thee. De rit is ongeveer 60 km en wordt gereden tussen Wassenaar en Haarlem.
Soort en inhoud rit: puzzelrit
Verzameltijd: vanaf 11.00 uur
Starttijd: vanaf 11.30 uur
Eindtijd: prijsuitreiking 16.00 uur
Plaats: Waarschijnlijk Panneland te Vogelenzang
organisator van deze rit: Peer en Marijke
Kosten: Gratis voor leden.
Opgeven bij: Peer & Marijke: evenementen@2cvclub.nl
Startplaats: Garage van Jan Willem Vink, Meer en Duin 54 R te Lisse, 2161 NL. Hier worden we ontvangen met koffie en thee. De rit is ongeveer 60 km en wordt gereden tussen Wassenaar en Haarlem.
Soort en inhoud rit: puzzelrit
Verzameltijd: vanaf 11.00 uur
Starttijd: vanaf 11.30 uur
Eindtijd: prijsuitreiking 16.00 uur
Plaats: Waarschijnlijk Panneland te Vogelenzang
organisator van deze rit: Peer en Marijke
Kosten: Gratis voor leden.
Opgeven bij: Peer & Marijke: evenementen@2cvclub.nl
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
Ik ben aan het proberen die dag vrij te krijgen. Valt in mijn werkweekend namelijk. Het is voor mij echt een thuiswedstrijd.
Op de site van ccnl staat dat er wordt gestart bij Hotel de Nachtegaal. En in dit topic lees ik over een garage op Meer en Duin. Niet dat er zoveel verschil in afstand zit, maar het geeft wat verwarring bij mij.
Maar goed, eerst maar eens kijken of ik de 18e vrij kan krijgen.
Op de site van ccnl staat dat er wordt gestart bij Hotel de Nachtegaal. En in dit topic lees ik over een garage op Meer en Duin. Niet dat er zoveel verschil in afstand zit, maar het geeft wat verwarring bij mij.
Maar goed, eerst maar eens kijken of ik de 18e vrij kan krijgen.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer: