Michiel aan de 2cv: 2cv Spécial 1979
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Moderator
"Rondje" om de stuurstang onderin die alu-kast waarin ook je contact zit ja.
Als je het afdekkapje (sleutel 7, thanx BullFrogBleu, tijdje terug dat ik m'n sturslot er af gechopt heb..
) onderlangs er afhaalt, kun je twee imbusboutjes losdraaien. Ze hoeven er niet helemaal uit, als ze een stukje los zijn, schuift die ring naar beneden.
Als je het afdekkapje (sleutel 7, thanx BullFrogBleu, tijdje terug dat ik m'n sturslot er af gechopt heb..

Laatst gewijzigd door the Nosepicker op vr 17 apr, 2009 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
En pak voor het sleuteltje 8 toch maar een sleuteltje 7.
Ik heb gister het zelfde ritueel gedaan. Ondester bout los op stuurhuis, kapje los bij stuurslot met heel klein boutje, dan de twee halve maantjes losdraaien en stuur naar boven tikken.
Stuur op juiste stand.....wel even mee rijden;) dan onderste bout weer vast en vervolgens alles bij stuurslot.
Succes
Ik heb gister het zelfde ritueel gedaan. Ondester bout los op stuurhuis, kapje los bij stuurslot met heel klein boutje, dan de twee halve maantjes losdraaien en stuur naar boven tikken.
Stuur op juiste stand.....wel even mee rijden;) dan onderste bout weer vast en vervolgens alles bij stuurslot.
Succes
Citroén rolls better than a Rolls!
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Moderator
Ik zie dat er wat geknipt is nav mijn reclamewiswerk. Niet te flauw en om Michiel geen complimenten willen ontzeggen:
En verder:
op humoristische/steekonderwaterige/quasi-boze/satirische/megalachwekkende of whateverige wijze (doorhalen wat niet van toepassing is) te betwisten, dan mogen ze dat ten alle tijde doen via ons onvolprezen PM-systeem.
Regelmatige gebruikers zullen zeker bekend zijn met ons PM/PB-systeem, net zoals onze huisregels hen bekend zullen zijn.
Dus.
Verdere discussie over onze huisregels via PM, reacties hierop op het forum worden verwijderd.
2cvfreak schreef:![]()
haha! fantastisch!! super!
michel, mooi werk! in korte tijd!
( niet dat het veel erger kon..)
SamClukkers schreef:![]()
![]()
![]()
Proficiat, Michiel! Je hebt er op korte tijd echt iets tof van gemaakt.
En verder:
Als willekeurige forumgebruikers zich geroepen vinden bepaalde reacties van moderatorsRevi schreef:Hoi [willekeurige eendenbezitter],
Je hebt goed werk geleverd! Weer een
[willekeurige automerk] van de sloop gered!
Ik vind je [willekeurige automerk] erg mooi geworden! Vergeet hem niet in de was te zetten, mijn voorkeur heeft [willekeurige autowasproduct].
Grtz [willekeurige forumlid]
op humoristische/steekonderwaterige/quasi-boze/satirische/megalachwekkende of whateverige wijze (doorhalen wat niet van toepassing is) te betwisten, dan mogen ze dat ten alle tijde doen via ons onvolprezen PM-systeem.
Regelmatige gebruikers zullen zeker bekend zijn met ons PM/PB-systeem, net zoals onze huisregels hen bekend zullen zijn.
Dus.
Verdere discussie over onze huisregels via PM, reacties hierop op het forum worden verwijderd.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: